دمای هوای اصفهان به ۱۷ درجه می‌رسد

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوا در مناطق استان تغییر محسوس ندارد و بالاترین دما با ۳۸ درجه ثبت شد.

نوید حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا بعدازظهر امروز در سطح استان آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد همراه با غبار محلی خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس از بعدازظهر در نواحی شرقی استان سرعت وزش باد افزایش یافته و احتمال وقوع خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق و در بعضی ساعات مناطق مرکزی را در بر خواهد گرفت.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیا اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، تصریح کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی پیرامون اینکه دمای هوای هیچکدام از شهرستان اصفهان امروز بالاتر و بر مرز ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت نشده است، افزود: دمای هوای ۳۳ شهر استان پایین‌تر از ۴۰ درجه قرار دارد.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با کمینه هشت درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق در استان ثبت شدند.

کد خبر 787985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.