رئیس‌جمهور بر مبنای کار کارشناسی نسبت به رفع مشکلات اصفهان اقدام کند

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جاری شدن زاینده‌رود یک تیر و چند نشان است و رئیس‌جمهور می‌تواند با توجه ویژه به آن بر مبنای کار کارشناسی نسبت به رفع مشکلات اصفهان اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه هجدهم شهریور_ در صدوچهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: کارشناسی، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی از جمله نکاتی است که دکتر پزشکیان بر آن تأکید کرده است، بنابراین به پروژه‌ای اشاره می‌کنم که به نوعی یک تیر و چند نشان است و رئیس‌جمهور با توجه به آن بر مبنای کار کارشناسی می‌تواند به رفع چندین مشکل اصفهان اقدام کند.

وی افزود: جاری شدن زاینده‌رود سبب توسعه گردشگری، کمک به کشاورزان شرق و باغات غرب، جلوگیری از گسترش بیماری‌هایی همچون سرطان و ام اس، جلوگیری از فرونشست و حفظ آثار تاریخی و احیای تالاب گاوخونی و کاهش آلودگی هوا می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رئیس‌جمهور با یک دید کارشناسی و بررسی اولویت‌ها، می‌تواند این مشکل اصفهان را رفع کند، گفت: پروژه بهشت‌آباد از ۲۰ سال گذشته در دستور کار بوده است که از رئیس‌جمهور می‌خواهیم در این زمینه اقدام کند.

کد خبر 787968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.