موانع شهروندان برای دریافت خدمات الکترونیکی را به حداقل رساندیم

کارشناس تدوین ضوابط اداره کل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان گفت: تلاش کرده‌ایم موانع حضور شهروندان در فضاهای مجازی و دریافت خدمات الکترونیکی را به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی دهقانی امروز _یکشنبه هجدهم شهریور_ در جلسه مشترک انتقال تجربیات کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری شهرداری‌های اصفهان و قزوین اظهار کرد: ما با هدف اشاعه فرهنگ جمع‌سپاری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش کرده‌ایم تا موانع حضور شهروندان در فضاهای مجازی و دریافت خدمات الکترونیکی را به حداقل برسانیم.

وی افزود: در این راستا، شهرداری اصفهان با به اشتراک‌گذاری تجربیات و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با سایر شهرها پرداخته است تا این انتقال تجربیات به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

کارشناس تدوین ضوابط اداره کل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه امروز فرصتی فراهم شد تا با همکاران خود در شهرداری قزوین و کسانی که در فرایند شهرسازی الکترونیک فعال هستند، دیدار کنیم، گفت: در این نشست، سطح پیشرفت شهرسازی الکترونیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ بعضی شهرداری‌ها در این زمینه پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند، در حالی که دیگران تازه در حال آغاز این مسیر هستند.

دهقانی ادامه داد: ما تجربیات خود در شهرداری اصفهان را شامل اقدامات انجام شده، چالش‌های موجود و راهکارهایی که برای رفع این مشکلات به‌کار گرفته‌ایم، با شهرداری قزوین به اشتراک گذاشتیم؛ هدف ما این است که دیگر شهرها با بهره‌گیری از این تجربیات، بتوانند فرایندهای شهرسازی الکترونیک را با حداقل چالش و مشکلات پیاده‌سازی کنند.

وی عنوان کرد: امیدواریم این نشست‌ها و انتقال تجربیات، به بهبود کیفیت خدمات شهری و تسهیل دسترسی شهروندان به این خدمات کمک کند و گامی مؤثر در راستای تحقق شهرهای هوشمند و ارائه خدمات الکترونیکی باشد، زیرا با این رویکرد، می‌توانیم بهینه‌سازی خدمات شهری را به‌نحو احسن انجام داده و به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان کمک کنیم.

کد خبر 787937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.