پیشرفت ۳۰ درصدی گذر صنایع دستی در اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات سنگ‌فرش گذر صنایع دستی اصفهان در پارک شهید رجایی اصفهان خبر داد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم منطقه ۳ شهرداری اصفهان توسعه محورهای گردشگری در بافت تاریخی است و در این راستا اقداماتی همچون پیاده‌راه‌سازی خیابان حافظ، تکمیل سرویس بهداشتی مناسب با استانداردهای روز در پارک توحید خانه و نیز احداث گذر صنایع دستی در پارک شهید رجایی در حال اجرا است.

وی افزود: گذر صنایع دستی حدفاصل خیابان باغ گلدسته و چهارباغ عبا سی ایجاد می‌شود و در آن رویدادهای فرهنگی، هنری و گردشگری با محوریت صنایع دستی اجرا می‌شود.

پیشرفت ۳۰ درصدی گذر صنایع دستی در اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی سنگ‌فرش کف محور این گذر تاکید کرد: حدود ۲۰۰۰ متر مربع این محور با اجرای ۲۰۰ متر سنگ جندق (سنگ مرغوب) به ضخامت هفت سانتی‌متر در دو محور مسیر رفت و برگشت حد فاصل باغ گلدسته تا چهار باغ عباسی در حال انجام است.

ابوطالبی گفت: مبلغ قرارداد این مجموعه حدود چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است و مدت زمان اجرای این پروژه تا پایان شهریور جاری در نظر گرفته شده است.

پیشرفت ۳۰ درصدی گذر صنایع دستی در اصفهان

وی با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی نصب نمادها، مجسمه و نورپردازی این محل را بر عهده دارد، ادامه داد: یکی از دلایل تغییر سنگ فرش این گذر فرسوده شدن سنگ فرش بتونی این محل به‌منظور افزایش ایمنی و زیبایی این گذر بود که تا کنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات سنگ‌فرش نصب نمادها و المان‌های شهری این گذر آغاز می‌شود.

کد خبر 787914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.