کشف ۱۰ کیلوگرم شیشه و هروئین از یک زوج

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی، زن و مردی که به صورت گسترده اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح این شهرستان می‌کردند، دستگیر و ۱۰ کیلوگرم شیشه و هروئین از آنان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی یگان امداد این فرماندهی، زن و مردی را که به صورت گسترده اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می‌کردند شناسایی کردند و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: این زوج منزلی را در یکی از شهرهای اطراف شاهین شهر برای نگهداری و بسته‌بندی مواد مخدر فروشی خود اجاره کرده بودند که در نهایت روز گذشته پس از هماهنگی با مرجع قضائی و طی یک عملیات دقیق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خاطرنشان کرد: در بازرسی از پاتوق متهمان علاوه بر کشف هشت کیلوگرم شیشه و دو کیلوگرم هروئین، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز با فشنگ‌های مربوطه نیز کشف شد.

کیان مهر با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی و تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ ادامه داد: شهروندان اخبار خود را در این خصوص با تماس با شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 787911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.