تعیین تکلیف ۳۸ هکتار زمین در شهرک صنعتی فجر و جنت‌آباد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در راستای مدیریت بهتر امور در شهرک صنعتی فجر و جنت‌آباد بالغ بر ۳۸ هکتار واگذاری زمین، فسخ قرارداد و به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، محمد حمیدی امروز _یکشنبه هجدهم شهریور_ در آئین بهره‌برداری از معدن سنگ آهک دربند مهدیشهر اظهار کرد: از ابتدای ورود در استان با توجه به تأکیدات استاندار سمنان از ظرفیت‌های موجود در سازمان همیاری شهرداری‌های استان در راستای رونق و ارتقای این مجموعه و شهرداری‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده شد.

وی افزود: امروز بودجه سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان بیش از پنج برابر افزایش پیدا کرده و به ۳۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در تهیه قیر، پایه چراغ و ماشین‌آلات سبک و سنگین برای شهرداری‌ها در سال گذشته بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان و در شش ماه نخست سال‌جاری نیز ۲۴ میلیارد تومان کارسازی شده است.

حمیدی تصریح کرد: در راستای مدیریت بهتر امور در شهرک صنعتی فجر و جنت‌آباد، بالغ بر ۳۸ هکتار واگذاری زمین، فسخ قرارداد و به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شد.

وی ادامه داد: احداث مجتمع مسکونی ۱۴ واحدی خیابان استقلال، مجتمع ۱۰ واحدی مدیران و ۶۲ واحدی شهرک روزیه سمنان از مجموعه پروژه‌های عمرانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان است.

کد خبر 787884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.