اجرای طرح استقبال از مهر در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای آماده‌سازی این منطقه برای بازگشایی مدارس، جلسه ستاد مهر شهرداری منطقه ۹ با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی، همچنین تقویت مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی تشکیل شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای آماده‌سازی منطقه ۹ اصفهان برای بازگشایی مدارس، جلسه ستاد مهر شهرداری این منطقه با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی و همچنین تقویت مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی تشکیل شد.

وی افزود: شهرداری در تلاش است با امکاناتی که در اختیار دارد در حوزه ایمن‌سازی، زیباسازی و پاکسازی همزمان با آغاز فصل تعلیم و تربیت، فضای شهری را برای ورود به سال تحصیلی جدید آماده کند تا دانش‌آموزان این سال را بدون دغدغه سپری کنند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به پوشش ترافیکی معابر پرتردد و اصلی برای تأمین ایمنی دانش‌آموزان به‌ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی تاکید کرد: عملیات نصب سرعت‌گیر برای مدرسه ۱۳ آبان خیابان حجازی، مدرسه استثنایی کوچه مهدیه و پیش‌دبستانی گل‌ها واقع در کوچه زاینده رود در حال اجرا است.

قاضی‌عسگر گفت: عملیات احداث گذرگاه عابر پیاده و نصب تابلوی محل عبور دانش‌آموزان در خیابان شهید تیموری به‌منظور ارتقای ایمنی تردد دانش‌آموزان در دست اقدام است.

وی با تاکید بر وجود علائم ترافیکی در نظم بخشیدن و تأمین ایمنی شهروندان به‌ویژه محصلان ادامه داد: تعویض بولاردهای فرسوده، ساماندهی و بهسازی تابلوهای ترافیکی، تعویض تابلوهای فرسوده و نصب تابلوهای محل عبور دانش‌آموزان در معابر پیرامون تمام مدارس منطقه به مرحله اجرا رسیده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به تدوین و اجرای طرح‌های مختلف این منطقه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از اجرای برنامه جشن شروع سال تحصیلی در یکی از مدارس به‌صورت نمادین خبر داد و خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی جداول در محدوده چهارراه‌ها، گذرگاه‌های عابر پیاده و دوربرگردان‌ها، خط‌کشی گذرگاه عابر پیاده به‌همراه روکش آسفالت خیابان آتشگاه قبل از منارجنبان کوچه مهرگان در حال انجام است.

قاضی‌عسگر گفت: با تلاش اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در راستای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان اجرای این طرح با هزینه‌ای بالغ ۲۰ میلیارد ریال در حال انجام است و تا پایان شهریور سال جاری به پایان می‌رسد.

وی افزود: زیباسازی اطراف مدارس، بازپیرایی فضای سبز، نظافت و شست‌وشوی تمام تابلوها، علائم ترافیکی و پل‌های عابر پیاده نیز از اقدامات اداره خدمات شهری منطقه در آستانه مهر و بازگشایی مدارس است.

کد خبر 787856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.