راه‌اندازی زائرسرای شهرداری اصفهان در مرز چذابه

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: از سوی استانداری خوزستان زمینی در مرز چذابه در اختیار شهرداری اصفهان قرار گرفت که پس از طی مراحل طراحی و تجهیز، به زائرسرایی به مساحت ۷۵۰ متر مربع به‌منظور اسکان زائران تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی عسگری امروز _یکشنبه هجدهم شهریور_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد اربعین اظهار کرد: نصب سایه‌بان و سیستم خنک کننده در مرز چذابه، نظافت و پاکبانی و نصب سرویس‌های بهداشتی بخشی از اقدامات ستاد در ایام اربعین است.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در این ایام افزود: تهیه محصولات فرهنگی و آموزشی، فضاسازی محیطی با تصاویر شهدای شاخص و تهیه کات استندهایی با پیام‌های شهروندی مرتبط با حفظ نظافت از جمله اقدامات ستاد اربعین است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با بیان اینکه امسال ۵۰۰ نفر نیروی اعزامی به کربلا و ۲۲۰ نیروی اعزامی به مرز چذابه داشتیم، گفت: خودروهای خدمت‌رسان از جمله پرس حمل زباله، جاروی مکانیزه، جرثقیل و خودروهای آتش‌نشانی به همت شهرداری اصفهان به چذابه و کربلا اعزام شدند.

عسگری با بیان اینکه امسال ستاد اربعین شهرداری اصفهان به ۲۰۵۱ موکب شامل ۱۷۷۲ موکب عراقی و ۲۷۹ ایرانی خدمت‌رسانی کرد، افزود: در زمینه رفت و روب، نیروهای شهرداری اصفهان یک میلیون و ۵۱۷ هزار و ۲۵۰ متر از معابر شهر کربلا را به‌صورت میانگین در سه یا چهار وعده در روز نظافت کردند.

وی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی گفت: فعالیت این گروه‌ها بازتاب خوبی داشتند.

کد خبر 787849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.