شیب خدمت‌رسانی ستاد اربعین در کربلا و مرز چذابه صعودی بوده است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در چهار سال اخیر شیب خدمت‌رسانی ستاد اربعین در کربلا و مرز چذابه صعودی بوده است که بخشی از این مهم به سهم فعالیت‌ها در بخش نظافت و پاکبانی بازمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _یکشنبه هجدهم شهریور_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با ارائه گزارشی از ستاد اربعین اظهار کرد: در چهار سال اخیر شیب خدمت‌رسانی ستاد اربعین در کربلا و مرز چذابه صعودی بوده است که بخشی از این مهم به سهم فعالیت‌ها در بخش نظافت و پاکبانی بازمی‌گردد.

وی با اشاره به سفر معاون خدمات شهری شهردار کربلا به اصفهان گفت: اصفهان جایگاه ویژه در موضوع اربعین پیدا کرد، در این راستا تعداد نیروهای خدمت‌رسان از ۵۰ نفر به ۵۰۰ نیرو افزایش داشته است، البته همراهی خوبی در استان داشتیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به حضور نیروهایی از دیگر شهرهای استان در ستاد اربعین افزود: در گفت‌وگو با مدیران شهری شهرداری کربلا، به‌صورت کامل مشهود بود که فعالیت‌های ستاد چشمگیر بوده و بسیار تأثیر خوبی داشته است.

بقایی تصریح کرد: از سال گذشته به موضوع فرهنگ‌سازی بسیار جدی پرداخته شد، سال جاری نیز معاونت فرهنگی حضور تأثیرگذار در ستاد اربعین داشت.

وی ادامه داد: ستاد اربعین تبدیل به ستاد دائمی شده و از هشت ماه گذشته فعالیت خود را برای اربعین سال جاری آماده کرده است.

وی با بیان اینکه تمام بخش‌های شهرداری در ستاد اربعین حضوری تأثیرگذار داشتند، گفت: بخش‌های مالی، پشتیبانی و حتی معاونت برنامه‌ریزی در کنار حوزه زیباسازی، آتش‌نشانی، فرهنگی، حمل‌ونقل و پایانه‌ها هم در ستاد اربعین نقش‌های مهمی ایفا کردند.

کد خبر 787830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.