شرایط جایگاه‌های سوخت گیلان پایدار شده است

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان هم‌اکنون شرایط جایگاه های سوخت استان تقریبا پایدار شده و سعی ما این است که جایگاه‌ها را با بنزین پر کنیم تا در این خصوص مشکل خاصی نداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، مجتبی شکوری در خصوص آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت گیلان اظهار کرد: در تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم، حجم مسافرانی که وارد استان گردشگرپذیر گیلان شدند باعث شد تا ترافیک سنگینی در استان شود و تانکرهای سوخت رسان که در مسیر جاده‌ها بودند با مشکلات ترافیک مواجه شدند و عملیات سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها مقداری با تأخیر انجام و تعدادی از جایگاه‌ها از مدار خارج شد.

وی افزود: با تمهیداتی که انجام شد و هم‌اکنون شرایط جایگاه‌های سوخت تقریباً پایدار شده و سعی ما این است که جایگاه‌ها را با بنزین پر کنیم و در این خصوص مشکل خاصی نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بخش فرآورده‌های نفتی گیلان خاطرنشان کرد: در تابستان امسال با حضور مسافران در گیلان، روزانه به طور میانگین چهار میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و در تعطیلات هفته گذشته روزانه بین شش میلیون و ۵۰۰ هزار تا هفت میلیون لیتر بنزین در استان مصرف داشتیم.

شکوری با قدردانی از صبر و شکیبایی و همکاری خوب مردم با مجموعه جایگاه داران سوخت استان در تعطیلات تصریح کرد: حجم ترافیک در خروجی‌های گیلان باعث شد تا عملیات سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها مقداری با تأخیر انجام شود که امیدواریم بتوانیم با اتخاذ تدابیری جدید و اقدامات مثبت، خدمات و سرویس مناسبی در جایگاه‌ها به مردم ارائه کنیم.

کد خبر 787767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.