ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه رشت_قزوین/ مسافران بازگشت را به فردا موکول کنند

رئیس پلیس راه گیلان گفت: هم اکنون ترافیک در محدوده سروان تا امامزاده هاشم باند شمال به جنوب و ورودی شهر رودبار سنگین و پرحجم است، لذا از مسافران و رانندگان خواهشمندیم بازگشت خودشان را به فردا موکول کنند تا از بار ترافیک این محور کاسته و تردد رانندگان تسهیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جاور صفاری امشب _شنبه هفدهم شهریور_ اظهار کرد: از روز شنبه دهم تا روز جمعه شانزدهم شهریور، ۵۴۳ هزار خودرو به گیلان وارد شد و ورود این حجم از خودرو باعث شد تا محورهای ارتباطی استان متأثر از این بار ترافیکی شلوغ و پرتردد شود.

وی افزود: روز گذشته ۱۲۲ هزار خودرو از استان خارج شده و در محور سروان به سمت امامزاده هاشم و رودبار ترافیک سنگین و پرحجمی را تجربه کردیم.

رئیس پلیس راه گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد بسیاری از مسافران از استان خارج شده بودند پیش‌بینی ما این بود که امروز نیز بار ترافیکی خروج مسافران را داشته باشیم.

صفاری تصریح کرد: از عصر امروز نیز شاهد ترافیک نیم سنگین در استان بودیم و هم اکنون نیز ترافیک در محدوده سروان تا امامزاده هاشم باند شمال به جنوب و ورودی شهر رودبار سنگین و پرحجم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شلوغی و تراکم خودرو در محور رشت قزوین، از مسافران و رانندگان خواهشمندیم زمان بازگشت خودشان را به فردا موکول کنند تا از بار ترافیک این محور کاسته و تردد رانندگان تسهیل شود.

رئیس پلیس راه گیلان به رانندگان توصیه کرد: در حالت خستگی و خواب آلودگی پشت فرمان خودرو قرار نگیرند و با اجتناب از رفتارهای پرخطر رانندگی و توقف غیرضروری در طول مسیر، به توصیه‌های پلیس توجه کنند تا سلامت به مقصد برسند.

کد خبر 787747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.