بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه‌های دهکده المپیک

استاندار کرمانشاه از تلاش برای تأمین اعتبار موردنیاز برای تکمیل استخر قهرمانی و سالن ۶۰۰۰ نفری دهکده المپیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _ شنبه هفدهم شهریور _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های دهکده المپیک کرمانشاه اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌کاره بسیاری در استان وجود دارد که از سال‌ها قبل باقی مانده‌اند.

وی افزود: بخشی از بودجه استان صرف اجرای این پروژه‌ها شده اما هنوز هم به اتمام نرسیده‌اند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه‌ها با حمایت دولت در فاصله زمانی قابل قبولی به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: مجموعه استخر قهرمانی یکی از این پروژه‌هاست که اداره ورزش و جوانان در حال تکمیل روند اجرایی این پروژه است و تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک همراه نمایندگان استان با وزیر ورزش و جوانان دیداری برای تأمین اعتبار مورد نیاز پروژه داشته باشیم.

صحرایی اعتبار مورد نیاز این پروژه برای بهره برداری را قابل تأمین دانست و گفت: تکمیل این پروژه اگر باز هم به تعویق بیفتد، آن را با مشکلات و دشواری‌های افزون‌تری در سال‌های بعد روبه‌رو خواهد کرد.

وی اضافه کرد: پروژه استخر قهرمانی در ۱۶ هزار متر مربع و شامل استخر قهرمانی، استخر تمرینی و استخر شیرجه است. این مجموعه از ۷۲ درصد پیشرفت برخوردار است برای بهره برداری نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.

استاندار کرمانشاه همچنین سالن ۶ هزار نفری را یکی دیگر از پروژه‌های مهم مجموعه دهکده المپیک دانست و گفت: این مجموعه بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد و به گفته مدیران پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن نیاز هست که با جدیت تأمین اعتبار این پروژه را هم در دیدار با وزیر پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 787745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یه بنده خدا IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 0
    جدا باعث تاسف است که بعد 16 سال از شروع ساخت استخر قهرمانی و مجموعه ورزشی 6 هزار نفره هنوز به بهره برداری نرسیده است خودشون شدن آثار باستانی
  • کرمانشاهی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 0
    چرا سالن ۶۰۰۰نفره؟!؟! در زمان استانداری جناب ترک نژاد ساخت سالن ۱۲۰۰۰نفری کرمانشاه تائیدشد. ضمنآ درحال حاضر سالن ۷۰۰۰نفری طاق بستان را داریم