باغ فدک روزهای پیک سفر تابستان روزانه میزبان ۸۰۰۰ مسافر بود

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: باغ فدک اصفهان با تبدیل شدن به کمپ دائمی سفر و فراهم‌کردن امکانات رفاهی، در روزهای پیک سفر تابستانی شهریور سال جاری روزانه میزبان بیش از ۸۰۰۰ مسافر بوده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به استقبال مسافران در تعطیلات تابستان به‌ویژه در شهریور، مجموعه باغ فدک هر شب میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگرانی بوده است که قصد برپا کردن چادر و اسکان موقت در شهر اصفهان را داشتند.

وی افزود: با تصویب کمیته عالی فدک و تبدیل باغ فدک به کمپ دائمی سفر در شهر اصفهان این مجموعه علاوه بر ایام نوروز در ایام تابستان نیز میزبان گردشگران و مسافران است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های اسکان گردشگران افزود: ایجاد سکوهای نصب چادر، گسترش شبکه آب آشامیدنی در محوطه باغ فدک، پذیرش خودروهای مسافران در پارکینگ اختصاصی فدک، سرویس‌های متعدد بهداشتی، حمام آب گرم ویژه بانوان و آقایان، نمازخانه، رستوران، کافی‌شاپ، شهربازی دریاچه قایقرانی، فروشگاه مواد غذایی و ملزومات سفر فروشگاه صنایع دستی از جمله تسهیلات مهیا شده برای میهمانان اصفهان بوده است

سلطان‌آقایی ادامه داد: این مجموعه از ابتدای تابستان، روزانه میزبان ۲۳۵۰ نفر مسافر و از ابتدای شهریور که پیک سفرهای تابستانی است روزانه میزبان بالغ بر ۸۰۰۰ نفر مسافر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در منطقه ۷ شهرداری اصفهان سعی در ارائه بهترین خدمات و تسهیلات جهت رفاه حال مسافران و حفظ امنیت آن‌ها بوده است

کد خبر 787737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.