پایان فعالیت تابستانی استخر روباز بوستان ملت / ۷۶ روز فعالیت شاد برای شهروندان مشهدی

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از پایان فعالیت تابستانی استخر روباز بوستان ملت مشهد پس از ۷۶ روز خبر داد.

سید حسین غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: استخر روباز بوستان ملت که از عید سعید قربان بازگشایی شده بود، پس از ۷۶ روز پر جنب و جوش و خدمات‌رسانی به شهروندان مشهدی، با نزدیک شدن به پایان فصل تابستان و با توجه کاهش دمای هوا، به فعالیت خود پایان داد.

وی افزود: در این مدت، استخر بوستان ملت با ۴ سانس رایگان روزانه، پذیرای هزاران نفر از شهروندان و گروه‌های ورزشی بود و بر این اساس بیش از ۶۳ هزار بلیت رایگان با ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال، در ایام تابستان به شهروندان و فعالین ورزشی اهدا شد.

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: هدف ما از این اقدام، تقویت روحیه نشاط و سلامت عمومی بود و به همین دلیل، نگاه درآمدی به این استخر نداشتیم؛ همچنین بسته‌های حمایتی ویژه‌ای برای ورزشکاران محلات و تشکل‌های مختلف، گروه‌های دوچرخه سواری و ورزش صبحگاهی در نظر گرفته شده بود تا به‌صورت رایگان از امکانات این استخر استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، استخر روباز بوستان ملت با قدمتی ۵۴ ساله، از جمله مکان‌های نوستالژیک و محبوب ورزشی مشهد است که در تابستان‌ها میزبان علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی است.

کد خبر 787731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.