لزوم انجام معاینه‌فنی خودروهای سرویس مدارس پیش از مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: خودروهای سرویس مدارس باید پیش از آغاز مهر سال جاری مورد معاینه‌فنی قرار گیرند.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سرویس‌های مدارس و خودروهای تاکسی واجد کارت شهری می‌توانند به‌صورت ویژه با مراجعه به مرکز معاینه‌فنی تاکسیرانی واقع در بلوار فرزانگان (روبه‌روی باغ فدک، جنب شرکت تعاونی تاکسیرانی) خارج از نوبت نسبت به دریافت معاینه‌فنی خود اقدام کنند.

وی افزود: خودروهای سرویس مدارس فاقد معاینه‌فنی باید پیش از آغاز مهر مورد معاینه‌فنی قرار گیرد تا ضمن بررسی‌های معمول، وضعیت ظاهری خودرو، وضعیت کمربندهای ایمنی و صندلی‌ها بررسی و اطمینان حاصل شود که این خودروها می‌تواند با ایمنی کامل دانش‌آموزان را جابه‌جا کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با اعلام اینکه آمارها نشان می‌دهد نقص فنی خودروها در تشدید و ایجاد ترافیک و تصادفات نقش زیادی دارد، گفت: انتظار می‌رود شهروندان تا پیش از مهر خودروهای خود را مورد معاینه‌فنی قرار دهند تا هنگام بازگشایی مدارس کمتر شاهد نقص فنی خودرو و بروز مشکلات ناشی از آن در شهر باشیم.

عبدالهی خاطرنشان کرد: با تعامل صورت گرفته با سازمان اتوبوسرانی، انجام معاینه‌فنی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری نیز قبل از آغاز مهر و آغاز فصل مدارس با جدیت بیشتری در حال پیگیری است.

کد خبر 787726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.