با اجرای طرح «کلید به کلید» اصالت هادی‌آباد حفظ می‌شود

شهردار قزوین گفت: با اجرای طرح «کلید به کلید» بازآفرینی محله هادی‌آباد تمام تلاشمان این است تا اصالت اجتماعی شهروندان حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نشست هم‌اندیشی با اهالی محله هادی‌آباد با حضور مهدی صباغی شهردار، سیدمحمد علمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین و داریوش قاسمی مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین امشب _شنبه هفدهم شهریورماه_ در سالن اجتماعات قائم برگزار شد؛ این نشست به منظور تسهیل و تسریع در روند احداث خیابان مهناز و تشریح ارائه بسته‌های تشویقی شهرداری قزوین به شهروندان مشمول این طرح از جمله صدور رایگان در پروانه ساختمانی، افزایش تراکم و شرایط و ضوابط تجمیع پلاک‌ها برگزار شد.

مهدی صباغی، شهردار قزوین در نشست هم‌اندیشی با اهالی محله هادی‌آباد اظهار کرد: خدمت به شهروندان محله هادی‌آباد از اولویت‌های مدیریت شهری و جزو دغدغه‌های اصلی این مجموعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان محله هادی‌آباد به طور قطعی حقشان از خدمات شهری بیشتر از شرایط فعلی است، افزود: بازآفرینی محله هادی‌آباد کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی، ارتقای امنیت و ایمنی شهری را به دنبال دارد.

شهردار قزوین با اشاره به اجرای طرح کلید به کلید در هادی‌آباد گفت: پروژه ۳۲۰ واحد مسکونی محله هادی آباد قزوین اولین پروژه «کلید به کلید کشور» در قزوین است که با مشارکت شهرداری قزوین و بنیاد مسکن در راستای طرح بازآفرینی این محله ساخته خواهد شد.

صباغی اضافه کرد: با اجرای طرح کلید به کلید بازآفرینی محله هادی‌آباد تمام تلاشمان این است تا اصالت اجتماعی شهروندان حفظ شود. البته قرار نیست با بازآفرینی محله هادی‌آباد به کسی آسیب بزنیم و به طور قطعی شهروندان بدون آسیب در محله خواهند ماند.

وی ادامه داد: مشارکت سازندگان در اجرای طرح بازآفرینی محله هادی‌آباد باعث تسریع روند اجرای این طرح شده است و اکنون سازندگان مشارکت خوبی در این راستا دارند و صدور ۴۷ پروانه ساختمانی از زمان اجرای طرح نوسازی بافت‌های فرسوده در محله هادی‌آباد مصداق این موضوع است.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست صمیمی جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و اهالی محله هادی‌آباد تمام پرسش‌ها و دغدغه‌هایشان را مطرح کردند و به پرسش‌های اهالی این محله پاسخ داده شد.

کد خبر 787717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.