از ظرفیت خبرگزاری ایمنا برای توسعه استان خراسان جنوبی استفاده شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: از ظرفیت‌ خبرگزاری ایمنا در استان برای توسعه خراسان جنوبی به خوبی باید استفاده شود و در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی استانداری نیز باید همکاری‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز _یکشنبه هفدهم شهریور_ در دیدار با معاون و مدیر استان‌های خبرگزاری ایمنا ضمن تقدیر و تشکر از راه اندازی دفتر خبرگزاری ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی هر چند در حوزه نبود زیرساخت در بعضی از بخش‌ها رنج می‌برد اما با دارا بودن مردمی با صفا و دارای قدرت تحلیل سیاسی، میزان مشارکت آنها در میدان‌ها مختلف بالا است.

وی گفت: خراسان‌جنوبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رتبه دوم و در هر دو مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رتبه اول کشور را کسب کرد که این موضوع نشانگر آن است که مردم این استان در حوزه‌های اجتماعی حرفی برای گفتن دارند.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به این مطلب که مردم استان رتبه اول کشور در کمک به عتبات عالیات را دارند، گفت: در مراسم اربعین هم ۷۰ درصد خدمات در کاظمین توسط موکب‌های خراسان‌جنوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه با استقرار دولت سیزدهم اتفاقات بسیار خوبی در استان انجام شد، افزود: زمینه تحقق دغدغه ۵۶ ساله مردم بیرجند در دولت سیزدهم در خصوص راه آهن و آب فراهم شد و فعالانه رسانه استان باید هنرمندانه و هوشمندانه اقدامات دولت را منعکس کنند.

قناعت ادامه داد: از ظرفیت‌های خبرگزاری ایمنا در استان برای توسعه خراسان جنوبی به خوبی باید استفاده شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی استانداری هم باید همکاری لازم را در این زمینه انجام دهند.

در این دیدار مصطفی مصری پور، معاون خبرگزاری ایمنا هم با اشاره به فعالیت ۱۵ ساله این خبرگزاری گفت: ماهیت خبرگزاری ایمنا فعالیت در حوزه شهری است و از سال گذشته با تلاش مدیر استان‌های این خبرگزاری، نمایندگی‌هایی که مستعدترند مانند خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شوند.

وی گفت: حجم خدمت انجام شده توسط دولت با روایت درست همخوانی ندارد و این خبرگزاری تلاش بسیاری در خصوص امید آفرینی در جامعه انجام داده است.

معاون خبرگزاری ایمنا ادامه داد: چون برخی راویان اخبار و کانال‌های خبری، رسمی و شناسنامه‌دار نیستند، روایت‌های شخصی خود را در زمینه خدمات دولت بیان می‌کنند و این باعث می‌شود روایت درست و اخبار واقعی انعکاس پیدا نکند.

وی افزود: از استاندار درخواست داریم در جلسات استانداری از خبرنگاران این خبرگزاری در راستای زمینه سازی برای توسعه خراسان‌جنوبی دعوت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا؛ این دیدار با غبارروبی مزار شهید گمنام در ساختمان استانداری خراسان جنوبی شروع و در پایان هم مجوز فعالیت نمایندگی این خبرگزاری توسط استاندار به رضا بهنام بعنوان سرپرست خبرگزاری ایمنا در استان خراسان جنوبی اعطا شد.

کد خبر 787699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.