تاکنون ۱۳۰۰ نفر در رویداد ۹۰ سالگی عمارت شهرداری تنکابن ثبت‌نام کردند

شهردار تنکابن گفت: در اجرای رویداد ملی فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری شهرداری عمارت تنکابن در راستای ۹۰ سالگی آن تاکنون ۱۳۰۰ نفر برای رویدادها ثبت‌نام کردند.

محمدابراهیم لاریجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به برگزاری رویداد ملی فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری شهرداری تنکابن اظهار کرد: این رویداد به بهانه نود سالگی عمارت شهرداری تنکابن درنظر گرفته شد که با هماهنگی‌های لازم در هفته آخر شهریور در این شهر به اجرا درمی‌آید.

وی با بیان اینکه بنای تاریخی شهرداری تنکابن در فهرست آثار تاریخی ثبت ملی شده است، افزود: در همین راستا و در آستانه صد سالگی تأسیس شهرداری تنکابن این رویداد مهم ۹۰ سالگی برگزار می‌شود.

شهردار تنکابن تاکنون از ثبت‌نام بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ نفر در این رویدادها خبر داد و گفت: در واقع هر رویداد یک مجری دارد و در هر رویداد ۴۰ یا ۵۰ نفر شرکت‌کننده نام‌نویسی کرده‌اند.

لاریجانی با بیان اینکه در این رویداد ۳۰ برنامه با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری با مشارکت جوانان هنرمند، ورزشکار و فعال اجتماعی برگزار می‌شود، مطرح کرد: در این رویداد شهرداری تنکابن صرفاً پشتیبانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رویدادها در قالب نمایشگاه، بازارچه، مسابقه و همایش برنامه‌ریزی، تدوین محتوا، داوری و اجرا می‌شود، تصریح کرد: برای اولین بار به طور صفر تا صد کار به مردم واگذار شده است و شهرداری تنکابن هیچ دخالتی جز حمایت و پشتیبانی در محتوا و اجرا نخواهد داشت.

شهردار تنکابن استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بالا بردن مشارکت اجتماعی و مردمی‌سازی امور و اعتماد به جوانان هنرمند و ورزشکار این شهر را در اجرای این رویداد حائز اهمیت دانست و گفت: رویداد نود سالگی را الگوی خوبی برای پیاده‌سازی شعار مردمی‌سازی خواهد بود.

کد خبر 787693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.