آغاز عملیات اصلاح هندسی اتصال اتوبان دستجردی به سپاهان‌شهر

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: پروژه اصلاح هندسی اتصال اتوبان دستجردی به خیابان نظام سپاهان‌شهر به‌منظور کاهش ترافیک و تسهیل دسترسی با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طراحی و اصلاح هندسی صحیح تقاطع‌ها و معابر شهری علاوه بر رفع گره‌های ترافیکی، کاهش و روان‌سازی بار ترافیکی را به همراه دارد، اظهار کرد: در همین راستا اصلاح هندسی اتصال کندروی اتوبان دستجردی در اولویت برنامه‌های ترافیکی این منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت شبکه ارتباطی، کاهش مصرف سوخت، کاهش زمان تأخیر سفرهای درون شهری و بهبود شرایط زیست محیطی به‌عنوان مزیت‌های اصلاح هندسی تقاطع‌ها و معابر افزود: طرح‌ها و اقدامات ترافیکی با هدف ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه، سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه معابر اصلی و فرعی، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تأمین رضایت شهروندان ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان اصلاح هندسی میدان ورودی خیابان نظام واقع در سپاهان‌شهر را یکی از مطالبات به‌حق شهروندان و رانندگانی که از این مسیر در حال تردد بودند برشمرد و گفت: اصلاح هندسی اتصال کندروی اتوبان دستجردی به خیابان نظام هم‌اکنون در حال پیاده‌سازی نقشه است.

کارگر ادامه داد: با تعریض میدان خیابان نظام سپاهان‌شهر دسترسی شهروندان از اتصال کندروی اتوبان دستجردی به خیابان نظام و خیابان توحید سپاهان‌شهر آسان می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان جهت دسترسی آسان کندروی بزرگراه شهید دستجردی به سپاهان‌شهر هم‌اکنون آغاز شده است و با مجوز سازمان پارک‌ها ۴۰ اصله درختچه جابه‌جا می‌شود.

کد خبر 787674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.