رابطه بهترین سرمربی تاریخ استقلال با مدیران شکرآب‌تر از همیشه

جواد نکونام که از حیث امتیازگیری بهترین سرمربی تاریخ تیم فوتبال استقلال تهران است در آستانه برکناری و اخراج از روی نیمکت سرمربی‌گری این تیم قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد نکونام پس از ۳۳ هفته در آستانه اخراج از سرمربی‌گری تیم فوتبال استقلال تهران قرار گرفته است. این درحالی است که وی در بین تمام مربیانی که بیش از پنج بازی هدایت این تیم را در رقابت‌های فوتبال باشگاهی ایران برعهده داشته‌اند، بهترین میانگین امتیازگیری را به ثبت رسانده است و باوجود ثبت ۲.۱۵ امتیاز از هر بازی و مجموعاً ۷۱ امتیاز از ۳۳ بازی باید با نیمکت آبی‌های پایتخت خداحافظی کند.

ظاهراً ماجرای جواد نکونام و باشگاه استقلال به فصل پایانی‌اش رسیده و پیش‌بینی می‌شود سرمربی محبوب هواداران استقلال طی روزهای آتی از سمت خود برکنار شده و یک سرمربی خارجی جای وی روی نیمکت بنشیند. داستان جواد نکونام با استقلال شروعی باشکوه و رویایی برای وی داشت زیرا پس از جدایی ساپینتو از استقلال، هواداران این تیم فقط نام نکونام را صدا زدند اما با این سرمربی به خواسته‌های‌شان نرسیدند.

رابطه بهترین سرمربی تاریخ استقلال با مدیران شکرآب‌تر از همیشه

حواشی اخراج جواد نکونام از سرمربی‌گری استقلال به روزی برمی‌گردد که جواد نکونام اجازه حضور زیلیکیچ در تمرین استقلال را نداد و مدیران استقلال تصمیم گرفتند از روی اسم سرمربی تیم‌شان عبور کنند و به سراغ یک سرمربی خارجی بروند. همچنین گفته می‌شود توافق با ایوایلو پتف حسابی هواداران استقلال را عصبانی کرده است.

اعتراض همه‌جانبه و گسترده هواداران استقلال در شبکه‌های مجازی که مخالف استخدام ایوایلو پتف هستند باعث شده کار بیخ پیدا کند و پای مدیران ارشد هلدینگ خلیج‌فارس هم با ماجرا باز شود. هواداران استقلال به‌اندازه‌ای از تصمیمات مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و مدیرعامل باشگاه‌شان عصبانی و ناراحت هستند که طی روزهای اخیر بیرون از ساختمان باشگاه استقلال تجمع کردند.

رابطه بهترین سرمربی تاریخ استقلال با مدیران شکرآب‌تر از همیشه

ایوایلو پتف که کارنامه درخشانی ندارد و با اسم‌های مطرح شده فاصله زیادی دارد، تبدیل به گزینه اصلی نیمکت آبی‌پوشان تهرانی شده و مذاکرات با وی خیلی‌زودتر از حد معمول و در کمتر از یک‌ساعت به سرانجام رسید. مدیربرنامه پتف با مدیربرنامه دو بازیکن بوسنیایی استقلال یک‌نفر است که رابطه بسیار خوبی با یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال تهران دارد.

باشگاه استقلال تهران از یک سمت تمام خواسته‌های مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس نظیر تهیه بلیت برای سفر پتف به تهران، آماده کردن تیم مخصوص برای حضور در فرودگاه جهت استقبال از پتف بلغارستانی، زمینه‌سازی برای کنار گذاشتن جواد نکونام و هماهنگی با بازیکنان استقلال برای عبور از نکونام را اجرا کرده و از سوی دیگر افراد نزدیک به مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی هستند فرشید سمیعی حامی جواد نکونام و مخالف احمد شهریاری است.

کد خبر 787660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.