دستگیری ۱۱ فروشنده مواد مخدر در راستای اجرای طرح آرامش

فرمانده‌ انتظامی آبادان گفت: در راستای اجرای طرح آرامش و در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان، ۱۱ فروشنده مواد مخدر در آبادان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: طرح آرامش در جهت برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان در شهرستان آبادان اجرایی شد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کمک مأموران انتظامی موفق شدند ۱۱ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد: در بازرسی انجام شده از متهمان یک کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع حشیش کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان به دستگاه قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح آرامش در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان در سطح شهرستان تا پایان سال ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، طرح اجتماعی امنیت محله محور در راستای ایجاد آسایش و امنیت شهروندان از سال گذشته در سطح استان خوزستان در حال انجام است و روزانه چندین مورد از باندهای سرقت و همچنین توزیع مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده می‌شوند.

کد خبر 787606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.