اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در کردستان

رئیس بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید در کردستان شروع شده است و تا پانزدهم مهر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت کردستان، فرزاد سردارزاده اظهار کرد: از پانزدهم شهریور طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در استان کردستان اجرا شده است که تا پانزدهم شهریور ادامه دارد.

وی افزود: با عنایت به شروع سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید انواع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر، کیف و کفش و مانتو مدارس طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی اجرا می‌شود.

رئیس بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به وظیفه ذاتی حوزه نظارت و بازرسی صمت، این اداره کل در نظر دارد در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، بازرسی و نظارت‌های هدفمند را برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده‌ای به انجام رساند.

سردارزاده اضافه کرد: برای جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی کالا و خدمات، علاوه بر بازرسی‌های دوره‌ای، برگزاری و اجرای گشت مشترک از واحدهای صنفی در سطح عرضه کالاهای مذکور نیز به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: در این راستا ۱۲ گشت مشترک و چندین گشت روزانه به صورت موردی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گران‌فروشی و عدم درج قیمت واحدهای مختلف صنفی مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع داده و یا با به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 787581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.