آمادگی کامل مدیریت شهری در اجرای طرح مهدوی در  مناطق کم‌برخوردار

شهردار ساری با اشاره به آمادگی کامل مدیریت شهری در اجرای طرح محله مهدوی در مناطق کم‌برخوردار از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت رفع نیازمندی‌ها در بلوار امام رضا(ع) به‌عنوان نخستین منطقه شهری اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدحسین قبادی ظهر امروز_شنبه هفدهم شهریور_ با قدردانی از سپاه به‌عنوان یک‌نهاد خدمات‌رسان اظهار کرد: این نهاد می‌تواند با همکاری بسیج محلات در شناسایی نیازمندی‌های شهروندان در محلات مختلف، کمک‌حال شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه برای مشارکت شهرداری در اجرای طرح محله مهدوی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام، نیازمندی‌ها احصا و مقرّر شد تا نخستین مرحله این طرح در بلوار امام رضا (ع) واقع در منطقه یک شهری اجرا شود، افزود: باید از این بستر برای شناسایی مشکلات و ارائه خدمات شایسته به شهروندان استفاده کرد.

شهردار ساری با اعلام بر اینکه مدیریت شهری در نظر دارد در این طرح با به‌کارگیری پاکبانان و نیروهای خدمات شهری علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی در حوزه خدمات شهری، فنی و عمرانی اقدامات خوبی را اجرا کند تا موجب امیدآفرینی در جامعه شود، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این طرح در یک روز و در یک محله هدف اجرا می‌شود.

قبادی ادامه داد: این طرح با رویکرد نقاط کم‌برخوردار این شهر با انجام کارهایی همچون لکه‌گیری، آسفالت، نخاله‌برداری، تنظیف و نظافت عمومی، شست‌وشوی جوی، احیای فضای سبز و کاشت و گل و گیاه با بهره‌گیری از توان ۲۰۰ نیروی خدمات شهری مناطق چهارگانه در دستور کار است.

وی، روکش آسفالت، رنگ‌آمیزی دیوارها، دیوارکشی زمین‌های بدون حصار، نصب تابلوی معابر و بهسازی تابلوهای موجود، خط‌کشی عابر پیاده و توزیع بسته‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های این طرح برشمرد و گفت: با توجه به گستردگی فعالیت انتظار می‌رود سایر دستگاه‌های مرتبط با همکاری سپاه و بسیج همان روز در محل موردنظر مستقر باشند تا ارائه خدمات به مردم آن منطقه تسریع شود.

شهردار ساری با بیان اینکه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز همکاری با دستگاه‌های مرتبط را از همان روز نخست هدف‌گذاری کردیم، مطرح کرد: تنها سپاه در تحقق این موضوع پیش‌قراول بوده است و دیگر دستگاه‌ها اقدام خاصی در این زمینه نداشته‌اند.

کد خبر 787571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.