توقیف محموله ۹۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی سواری تیبا

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری تیبا حامل ۹۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با اشراف و همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان خراسان رضوی، از انتقال محموله‌ای از مواد افیونی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم مطلع شدند و اقدامات خود را برای شناسایی آن آغاز کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران این پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محور مورد نظر اعزام شدند و با انجام تحقیقات و اقدامات میدانی گسترده و بررسی‌های دقیق در نهایت خودروی تیبا حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات کاملاً هماهنگ آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این عملیات مقدار ۹۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو توقیفی کشف و دو متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 787524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.