تخصیص ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای ایمن‌سازی ترافیکی محله بابلدشت

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی ترافیکی و دفع آب‌های سطحی محله بابلدشت نسبت به اصلاح جداول با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اقدام کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم طی چهار ماه این پروژه را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح محله محور در محلات دوازده‌گانه منطقه ۷ شهرداری اصفهان، بعضی مشکلات و کاستی‌های عمرانی، ترافیکی و خدماتی محلات که از نگاه شهرداری پنهان بوده، در حال پیگیری و رفع است.

وی با بیان اینکه در ادامه اجرای طرح‌های عمرانی محلی، خیابان‌سازی، پیاده‌روسازی، رفع خطر و ساماندهی معابر فرعی منطقه نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: خیابان‌سازی خیابان ۲۲ بهمن کاوه، ساماندهی خیابان سعدی در شهرک کاوه و ساماندهی خیابان ۱۵ خرداد از جمله این موارد است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: خیابان بابلدشت که در محدوده شرقی ترمینال بابلدشت قرار دارد، یکی از محورهای مهم ترافیکی مرکز این منطقه است که خیابان ادیب را به میدان شهدا متصل می‌کند.

سلطان‌آقایی ادامه داد: در راستای اجرای پروژه عمرانی منطقه ۷ در سال جاری و تکمیل پروژه‌های تعریف شده در محله بابلدشت، با توجه به فرسوده شدن جداول خیابان مدرس، برای ایمن‌سازی ترافیکی و دفع آب‌های سطحی نسبت به اصلاح جداول به‌طول ۱۵۰۰ متر با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اقدام کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم طی چهار ماه این پروژه را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

کد خبر 787499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.