خروج بیش از ۳۹۰ هزار خودرو از گیلان

رئیس پلیس راه گیلان گفت: از روز شنبه هفته جاری تا امروز، ۴۷۸ هزار خودرو به گیلان وارد و ۳۹۳ هزار خودرو از استان خارج شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جاور صفاری شامگاه _جمعه شانزدهم شهریور_ اظهار کرد: از صبح روز گذشته شاهد ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای منتهی به محور سراوان به سمت امامزاده هاشم و رودبار بودیم و امروز هم از ساعات اولیه صبح امروز ترافیک در محور رشت - قزوین سنگین بود.

وی افزود: از روز شنبه هفته جاری تا امروز، ۴۷۸ هزار خودرو به گیلان وارد و ۳۹۳ هزار خودرو از استان خارج شده است.

رئیس پلیس راه گیلان خاطرنشان کرد: هم اکنون ترافیک در باند شمال به جنوب محور سراوان به سمت امامزاده هاشم نیمه سنگین، اما روان و مسیرهای منتهی به محور رشت - قزوین کاملاً تخلیه شده است.

صفاری تصریح کرد: پیش بینی می‌شود تا ساعات آینده از حجم تردد خروجی کاسته شود و برای اینکه ترافیک سنگین را مدیریت کنیم از ساعت هشت صبح تا ۲۴ امروز (جمعه) ممنوعیت تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی در مسیرهای رفت و برگشت رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل اجرا کردیم که تأثیر به سزایی در کاهش بار ترافیکی در محور رشت- قزوبن داشته است.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: با دستور استاندار گیلان در جلسه شورای ترافیک استان و شورای ترافیک شهرستان رودبار مسیر جدید ۸.۲ کیلومتری آزادراه رودبار-منجیل یک طرفه شد و در کاهش بار ترافیکی این محور بسیار مؤثر بود و بر اساس گزارش‌های دریافتی هم اکنون در این محور و سایر محورهای استان ترافیک روان حاکم است.

صفاری افزود: از روز شنبه هفته جاری تا امروز، سه نفر از هموطنان بر اثر وقوع حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی گیلان جان خودشان را از دست داده‌اند.

وی به مسافران و رانندگان توصیه کرد؛ زمان بازگشت در حالت خستگی و خواب آلودگی پشت فرمان خودرو قرار نگیرند و با اجتناب از رفتارهای پرخطر رانندگی، در طول مسبر به توصیه‌های پلیس توجه کنند تا سلامت به مفصد برسند.

کد خبر 787424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.