نگرانی مردم درباره اتباع کشورهای خارجی برطرف می‌شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون لایحه سازمان ملی مهاجرت را با سرعت درسه شیفت کاری بررسی کرد تا با اولویت در دستور کار مجلس قرار گیرد.

ولی‌الله بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: با تصویب این قانون و اجرای آن نگرانی‌های مردم در خصوص اتباع خارجی برطرف خواهد شد.

وی از بررسی تشکیل سازمان ملی اقامت در کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شورای مجلس شورای اسلامی پرداخت در سه نوبت در مشهد مقدس برای بررسی تشکیل سازمان ملی اقامت تشکیل جلسه داد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه امروز طرح تأسیس سازمان ملی اقامت مورد بررسی اعضای اعضای کمیسیون قرار گرفت و با کلیات این طرح موافقت شد.

بیاتی با اشاره به اینکه تعدادی از مواد این طرح به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: با تأسیس این سازمان دغدغه و نگرانی مردم در خصوص اتباع کشورهای خارجی رفع و مسائل مربوط به اتباع خارجی قانونمند خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه مذکور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط اعم از نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان کردند.

کد خبر 787420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.