تردد در تمام محورهای مواصلاتی مازندران پرحجم و نیمه‌سنگین است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به اتمام تعطیلات تردد در تمام محورهای مواصلاتی مازندران پرحجم و نیمه‌سنگین است.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اینکه با توجه به اتمام تعطیلات ترافیک در جاده‌های استان و راه‌های مواصلاتی پرحجم و نیمه‌سنگین است، اظهار کرد: با توجه به ترافیک سنگین در کندوان از سمت چالوس به تهران موجب شد تا این محور یک‌طرفه اعمال شود.

وی با بیان اینکه این یک‌طرفه شدن تا تخلیه بار ترافیکی از چالوس به تهران ادامه دارد، افزود: در محور هراز نیز شاهد ترافیک سنگین و تردد پرحجم هستیم.
رئیس پلیس راه مازندران مطرح کرد: این تردد پرحجم در محدوده‌های چلاو، پلیس راه لاریجان، شنگلده، پلور، آب اسک و لاسم گزارش می‌شود.

جهان‌تاب تردد محور سوادکوه را نیز در مناطق شهری پل سفید و شیرگاه پرحجم عنوان کرد و گفت: حجم ترافیک در این محور به سمت تهران قابل توجه است؛ همچنین محور کیاسر نیز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

وی با تاکید بر اینکه از رانندگان انتظار داریم تا از عجله و شتاب پرهیز کنند و توقف در کناره‌های مناطق کوهستانی با پیش‌بینی احتمال ریزش سنگ اجتناب کنند، خاطرنشان کرد: زمان خواب‌آلودگی در گوشه‌ای نگه داشته و به استراحت بپردازند و با پلیس در تعامل باشند و در محدوده ترافیکی با رعایت نکات ایمنی بدون خطر و در صحت سلامت به مقصد برسند.

کد خبر 787416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.