باشگاه‌های دیگر از سپاهان الگو برداری کنند

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی شرایط خاص خود را دارد و برای اولین بار بود که در شهرستان بازی کردیم. از مردم خوب اصفهان تشکر می‌کنم که در این مدت برای ما سنگ تمام گذاشتند. بازی تیم ملی در شهرستان‌ها ایده خوبی است به شرط آنکه امکانات زیرساختی که فراهم باشد

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی طارمی در حاشیه بازدید از تالار تیم ملی فوتبال در موزه باشگاه سپاهان، اظهار کرد: از مجموعه باشگاه سپاهان بابت دعوت به موزه سپاهان تشکر می‌کنم، امیدوارم که سایر باشگاه‌ها از شرایط خوبی که در باشگاه سپاهان وجود دارد، الگوبرداری و از افتخاراتی که دارند، به بهترین وجه بهره‌برداری کنند.

وی افزود: تماشای موزه سپاهان هیجان‌انگیز است، افتخار می‌کنم که پیراهن خود را به موزه ملی باشگاه سپاهان تقدیم کردم. همه باشگاه‌های بزرگ دنیا موزه دارند و سپاهان اولین باشگاه ایرانی است که توانسته موزه بسازد و اتفاق بسیار خوبی است.

بازیکن تیم ملی فوتبال در خصوص زمان اتمام اردوی تیم ملی در اصفهان، تصریح کرد: این مورد را باید از مدیران تیم بپرسید، فکر می‌کنم فردا اردو تمام شود و از اصفهان به امارات می‌رویم.

طارمی با بیان اینکه در گذشته با پرسپولیس در اصفهان بازی کردم، گفت: تیم ملی شرایط خاص خود را دارد و برای اولین بار بود که در شهرستان بازی کردیم. از مردم خوب اصفهان تشکر می‌کنم که در این مدت برای ما سنگ تمام گذاشتند. بازی تیم ملی در شهرستان‌ها ایده خوبی است به شرط آنکه امکانات زیرساختی که فراهم باشد.

کد خبر 787409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.