پرداخت بیش از ۳۸۷۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در استان اردبیل

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل از پرداخت بیش از ۳۸۷۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در استان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، ودود ایرانیان، در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان و خرید تضمینی گندم اظهار کرد: خرید گندم بزرگترین خرید تضمینی دولت در کشور است و عملیات خریدتضمینی گندم از ۱۵ خرداد در ۳۹ مرکز در سطح استان شروع شده است.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۳۶۶ هزار تن گندم به ارزش ۶,۴۰۷ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده و از این مقدار ۳,۸۷۵ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران واریز شده است.

سرپرست اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان اردبیل اظهار داشت: عملیات خرید تضمینی گندم در استان اردبیل به عنوان یکی از قطب‌های مهم تولید و تأمین گندم کشور همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تمامی مسئولین استانی در تلاش هستند تا کشاورزان زحمت کش استان با کمترین مشکل، با کیفیت ترین محصول را تولید نمایند و دغدغه‌ای بابت تحویل محصول خود به مراکز خرید تضمینی نداشته باشند.

ایرانیان با اشاره به میزان نیاز استان به گندم گفت: نگرانی از این بابت نداریم چرا که میزان نیاز استان در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تأمین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

کد خبر 787391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.