لزوم توجه بیشتر مردم به موضوع اهدای خون

استاندار کرمانشاه گفت: هم استانی‌های عزیز درزمانی که مقدور است، برای اهدای خون اقدام کنند تا برای بیماران یک اطمینان از ذخیره خون و فرآورده‌های خونی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ جمعه شانزدهم شهریور _ ضمن حضور در اداره کل انتقال خون استان با اهدا خون در کنار شهروندان نیکوکار استان اظهار کرد: در ایام اخیر مطلع شدیم که نیاز به اهدای خون از طرف شهروندان استان وجود دارد.

وی افزود: هدیه کردن خون یک سنت حسنه است که در جامعه ما جاری است و مردم خوب استان کرمانشاه مشارکتشان در این زمینه باید بیش‌ازپیش باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اهدای خون علاوه بر اینکه برای بیماران ضروری و مفید است، برای خود کسانی هم که خون اهدا می‌کنند، فواید جسمی دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان اداره کل انتقال خون استان، به مردم کرمانشاه پیشنهاد کرد: هم استانی‌های عزیز درزمانی که مقدور است، این کار خداپسندانه را انجام دهند تا برای بیماران یک اطمینان از ذخیره خون و فرآورده‌های خونی ایجاد شود.

خبرگزاری ایمنا در استان کرمانشاه چند روز قبل خبری از قول مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه مبنی بر نیاز به خون و فرآورده‌های خونی منتشر کرد که مورد توجه همشهریان قرار گرفت.

کد خبر 787366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.