هیچ طوفانی نتوانسته حرکت ایمانی امت پیامبر(ص) را متوقف کند

امام جمعه سنندج به استواری و پایداری دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: هیچ طوفانی نتوانسته است حرکت ایمانی امت پیامبر(ص) را متوقف کند و هیچ سستی در کار شش میلیارد مسلمان در طول تاریخ تاکنون ایجاد نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز _جمعه شانزدهم شهریور_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج، با تبریک حلول ماه ربیع الاول و ایام ولادت پیامبر اکرم (ص)، به تبیین جایگاه رفیع پیامبر اسلام و تأثیرگذاری ایشان بر زندگی بشریت پرداخت و اظهار کرد: با مبعوث شدن پیامبر اکرم (ص)، اساس کفر و ظلم و بداخلاقی در جامعه برچیده شد.

وی افزود: پیامبر اسلام (ص) با آوردن دین مبین اسلام، تاریکی جهل و ظلمت را از دل و جان انسان‌ها زدود و نور هدایت و عدالت را در جهان گسترش داد.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود به استواری و پایداری دین اسلام اشاره کرد و گفت: هیچ طوفانی نتوانسته است حرکت ایمانی امت پیامبر (ص) را متوقف کند و هیچ سستی در کار شش میلیارد مسلمان در طول تاریخ تاکنون ایجاد نشده است.

ماموستا رستمی تاکید کرد: پیامبر اسلام (ص) عدالت و مساوات را در جامعه برقرار و وحدت و اتحاد بین انسان‌ها را بیشتر ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) رحمت همه انسان‌ها است و برکات وجود مبارک ایشان چه در زمان حیات و چه در زمان ممات، نصیب انسان‌ها می‌شود و حتی کفار نیز از برکت و رحمت وجود آن حضرت بهره‌مند می‌شوند.

امام جمعه سنندج در پایان سخنان خود از همه مسلمانان جهان دعوت کرد تا با الگوگیری از سیره نبوی، در راستای گسترش عدالت، برادری و مهربانی در جامعه تلاش کنند.

کد خبر 787351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.