قیمت گوگل پیکسل ۹ + دوربین و مشخصات Pixel 9 (۱۶ شهریور)

خرید گوشی گوگل پیکسل ۹ پرو و گوگل پیکسل ۹ مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وقتی گوگل در سال ۲۰۱۶ اولین گوشی پیکسل را با شباهت زیاد به آیفون ۶ اپل معرفی کرد، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که غول نرم‌افزار و هوش مصنوعی، روزی بتواند امضای منحصربفرد خودش را در دنیای اسمارت‌فون‌ها داشته باشد.

در بازاری که حتی به برندهای بزرگی همچون نوکیا، مایکروسافت و HTC هم رحم نمی‌کند، گوگل که هیچ‌وقت یک شرکت سخت‌افزار محور نبوده، راه درازی را پیموده است تا سری پیکسل، به جایگاه امروزش برسد.

پیکسل ۹ مدرن‌تر و خوش‌دست‌تر از گذشته است و عکس‌های بهتری می‌گیرد، اما در ایران به‌خاطر قیمت نجومی‌اش باید با رقبایی تمام‌عیار مبارزه کند.

مشخصات گوشی پیکسل ۹ از نظر سخت افزار

در بطن گوشی پیکسل ۹ نسل جدید تراشه انحصاری و نام آشنای گوگل یعنی G4 قرار گرفته که عملکردی عالی دارد و نتایج تست‌ها نشان می‌دهد که حتی با چند ساعت انجام کارهای سنگین و تحت فشار قرار دادن آن، پایداری خود را حفظ می‌کند و دچار افت عملکرد نمی‌شود که البته لیتوگرافی ۴ نانومتری آن نقش بسزایی برای کنترل گرما ایفا می‌کند. از نظر سرعت و عملکرد سخت افزار، پیکسل ۹ گوگل حدود ۲۰ درصد نسبت به نسل قبل بهبود داشته و واقعاً روان است.

گوشی Pixel 9 تنها با دو ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود که هر دو رم یکسان و ۱۲ گیگابایتی دارند و برای مولتی تسکینگ و کارهای گرافیکی فوق‌العاده هستند. شاید اگر اعداد و ارقام را کنار بگذاریم، نسخه استاندارد پرچمدار جدید گوگل نسبت به رقبا سریع‌ترین باشد.

قیمت گوگل پیکسل ۹ + دوربین و مشخصات Pixel 9 (۱۶ شهریور)

طراحی گوشی گوگل پیکسل ۹

گوگل در زمینه طراحی محتاطانه عمل می‌کند و با قدم‌های کوچک همواره شاهد بهبود کیفیت آن هستیم. در واقع، آهسته و پیوسته غول‌های گوگل در حال نزدیک شدن به بالاترین سطح استاندارد گوشی‌های هوشمند هستند. با این حال، تغییرات نسل جدید کاملاً به چشم می‌آید و به راحتی می‌توانید تفاوت‌های آن با نسل قبل را مشاهده کنید.

هر دو پنل جلو و پشت گوشی پیکسل ۹ از جنس گوریلاگلس ویکتوس ۲ ساخته شدند که با فریم آلومینیومی، ترکیب پرمیوم و بی‌نقصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. جدا از اینکه هنگام دست گرفتن آن، کیفیت و ظرافت را لمس خواهید کرد؛ در زمینه مقاومت در برابر ضربه نیز می‌توانید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید و وقت آن رسیده بدون استفاده از گلس و کاور، با خیال راحت از گوشی خود لذت ببرید.

استاندارد ضد آب IP68 نیز مطابق انتظار در مشخصات Pixel 9 دیده می‌شود و تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاوم است. سنسور اثر انگشت بالاخره بعد از چند سال تغییر کرده و از اپتیکال به اولترا سونیک ارتقا یافته است که سرعت و دقت آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

استفاده از سیستم‌های ماهواره‌ای برای وضعیت‌های اضطراری نیز در دستور کار گوگل قرار گرفته و با اینکه این سرویس عملاً در ایران استفاده‌ای ندارد، اما برای مارکت جهانی یک نقطه قوت محسوب می‌شود.

نمایشگر گوگل پیکسل ۹

یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی OLED در این مدل بکار گرفته شده که از تمامی قابلیت‌های روز دنیا از جمله رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و رزولوشن آن Full HD پلاس است. کیفیت این نمایشگر در سطح پرچمداران بوده و نقصی ندارد، اما نوآوری خاصی در آن دیده نمی‌شود و به جز روشنایی ارتقا یافته، تغییر چندانی با نسل پیش دیده نمی‌شود.

گرچه این موضوع را در نظر بگیرید که نمایشگرها به قله استاندارد خود نزدیک شدند و دیگر نمی‌توان انتظار داشت هر سال تغییر زیادی بکنند و نباید به گوگل بابت این مسئله خرده گرفت.

باتری گوشی گوگل پیکسل ۹

گوشی گوگل پیکسل ۹ انرژی خود را از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپری می‌گیرد که با توجه به تراشه و اندازه نمایشگری که دارد، تا یک روز جوابگوی شما خواهد بود. البته عوامل زیادی در طول عمر باتری تأثیر گذار است؛ برای مثال، اگر مدام از حداکثر روشنایی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی استفاده کنید، مصرف شارژ بیشتری خواهید داشت، همچنین برای این باتری، فست شارژ ۲۷ واتی در نظر گرفته شده که ۵۵ درصد باتری را در حدود ۳۰ دقیقه شارژ می‌کند. در کل بخش باتری نمره قابل قبولی می‌گیرد؛ گرچه فست شارژ آن می‌توانست بهتر باشد و از یک پرچمدار انتظارات بالاتری می‌رود.

قیمت گوگل پیکسل ۹ + دوربین و مشخصات Pixel 9 (۱۶ شهریور)

دوربین گوشی گوگل پیکسل ۹

دوربین همیشه از نقطه قوت‌های اصلی گوگل بوده و این کمپانی با دست پر به میدان آمده است. در مشخصات Google Pixel 9 از سنسورهای دوگانه واید ۵۰ مگاپیکسلی و اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در تست‌های گرفته شده عملکردی عالی داشتند. کنترل اکسپوژر به خصوص در نور شب خیره کننده است و موجب حفظ حداکثری جزئیات شده و اگر بگوییم پیکسل پادشاه عکاسی در نور کم است، شاید اغراق نکرده باشیم.

ارزش خرید گوشی گوگل پیکسل ۹

گوگل سعی کرده پرچمدارانش را با توپ پر به میدان بفرستد و گوشی گوگل پیکسل ۹ که نسخه استاندارد فلگشیپ این کمپانی محسوب می‌شود، نسبت به نسل گذشته در همه‌ی زمینه‌ها پیشرفت محسوسی داشته و فراموش نکنید تا هفت سال پشتیبانی نرم افزاری از آن خواهد شد که نشانه کیفیت بالا و البته اطمینان کارشناسان گوگل به طول عمر پیکسل ۹ است.

قیمت گوشی گوگل پیکسل ۹

۱۲۸-۱۲؛ قیمت از ۵۸,۱۰۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۱۲؛ قیمت از ۶۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت گوشی گوگل پیکسل ۹ پرو

۱۲۸-۱۶؛ قیمت از ۸۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۱۶؛ قیمت از ۹۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

کد خبر 787287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.