کسب سه امتیاز برایمان مهم بود

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهم کسب سه امتیاز و پیروزی بود.با وجود این که تلاش زیادی شده بود اما چمن اصلا خوب نبود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امید نور افکن پس از برد مقابل تیم قرقیزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تماشاگران ممنونم که برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمدند. بازی خوبی را انجام دادیم و موقیعت‌های خوبی داشتیم اما گل نشد. شرایط چمن مساعد نبود. با وجود اینکه تلاش زیادی شده بود اما چمن اصلاً خوب نبود. باید از باشگاه ذوب آهن و سپاهان تشکر کنیم. مهم این این است که سه امتیاز بازی را گرفتیم.

وی افزود: امیدوارم به خوبی ریکاوری کنیم و برای بازی‌های بعد آماده شویم. بازی مهمی پیش رو داریم. تیم ضعیفی وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت است.

نورافکن در خصوص صحبت‌های قلعه نویی در رختکن گفت: قلعه نویی بعد از بازی از بازیکنان تشکر کرد و از پیروزی و کسب سه امتیاز ابراز خوشحالی نمود.

وی بیان کرد: از عمل کرد خود در بازی راضی بودم اگر توپم به گل تبدیل می‌شد خوب بود. امیدوارم در بازی با امارات شانس حضور در زمین را داشته باشم و برای تیم گلزنی کنم.

بازیکن تیم ملی تصریح کرد: قبل از بازی، بازیکنان بزرگ‌تر و باتجربه مثل مثل بیرانوند، طارمی و جهانبخش که دو سه دوره جام جهانی بازی کرده بودند و کادر فنی به همه گفتند که بازی سختی خواهیم داشت و همان شد. مساله مهم کسب سه امتیاز است. درست است نشد گل‌های زیادی به ثمر برسانیم. امیدوارم مقابل امارات گلهای زیادی به وارد دروازه کنیم البته که کار ساده‌ای نیست. در ادامه نیز کارمان دشوار است. امیدواریم که دو سه هفته قبل زودتر به جام جهانی صعود کنیم.

کد خبر 787271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.