هزاران هوادارِ تیم‌ملی فوتبال ایران پشت درب ورزشگاه فولادشهر ماندند + دانلود فیلم

چند هزار هوادارِ مشتاق حمایت از تیم ملی فوتبال ایران پشت درب ورزشگاه فولادشهر ماندند و نتوانستند بازی شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل قرقیزستان را تماشا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز _پنج‌شنبه پانزدهم شهریور_ در چارچوب هفته اول دور سوم مرحله مقدماتی رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۶ در قاره آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر استان اصفهان به‌مصاف تیم ملی فوتبال قرقیزستان رفت و با تک‌گل مهدی طارمی قرقیزها را شکست داد.

این بازی با حمایت و استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان همراه شد که نه‌تنها از اصفهان بلکه از سایر استان‌های ایران برای تماشای دیدار با قرقیزستان به ورزشگاه فولادشهر آمده بودند.

در این بین هوادارانی هم بودند که بلیت نداشتند و علاقه‌مند به حضور در ورزشگاه فولادشهر برای تماشای بازی ایران و قرقیزستان بودند اما در این امر موفق نبودند. به‌همین علت باوجود گذشت دقایق زیادی از زمان بازی، تعداد بی‌شماری هوادار پشت درب ورزشگاه فولادشهر ماندگار شده بودند و امیدواری داشتند که بتوانند با گشوده شدن گیت‌ها به سکوها برسند که اکثرشان ناکام ماندند.

جمعیتی که به هزاران فوتبال‌دوست مرد و زن و پیر و جوان می‌رسید در بیرون از ورزشگاه فولادشهر برای نخستین‌بار پس از سال‌های فراوان خلق شده بود که در نوع خود جالب‌توجه است و نشان می‌دهد هنوز هم تعداد پرشماری از مردم هوادار سفت‌وسخت تیم ملی فوتبال کشورمان هستند.

کد خبر 787264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.