خط تولید جدید کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر راه‌اندازی می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با تلاش کارکنان و حمایت‌های دولتی، بخشی از کارخانه تعمیر و خط تولید جدید راه‌اندازی می‌شود تا در سال آینده به شرایط مساعدی برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سیدمحمد اتابک امروز _پنجشنبه پانزدهم شهریور_ در جلسه‌ای که با هیئت مدیره و کارکنان کارخانه کارخانه بافت بلوچ برگزار شد، اظهار کرد: این کارخانه با وجود پتانسیل‌های که در منطقه وجود دارد به دلیل گذشت زمان و مشکلات اقتصادی دچار کاهش سوددهی شده است.

وی افزود: امید است با تلاش کارکنان و حمایت‌های دولتی، بخشی از کارخانه تعمیر و خط تولید جدید راه‌اندازی می‌شود تا در سال آینده به شرایط مساعدی برسد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: قطعاً پیگیر تغییر و تحولات و رسیدگی به امورات این کارخانه می‌شویم و این بازدید ما صرفاً یک بررسی ساده نیست و قطعاً پیگیری‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه‌دار خواهد شد.

وی به مزیت‌های استان در زمینه معادن اشاره کرد و گفت: معادن ایرانشهر با وجود ظرفیت‌های موجود در منطقه قابلیت تعاونی شدن و فعال شدن به عنوان معادن کوچک و مردمی را دارند.

اتابک تأکید کرد: پیگیر این موضوع با جدیت و قاطعیت تمام هستیم و امیدواریم این معادن در ایرانشهر با سرمایه‌گذاری‌ها فعال شوند.

وی در پاسخ به مطالبات کارگران کارخانه بیان کرد: این کارخانه با همه متعلقات و سهامش متعلق به کارگران آن است و همه تلاش ما تحقق مطالبات به حق شما است تا شرایط مطلوب رفاهی و آسایش شما ایجاد شود.

کد خبر 787206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.