اسکان تابستانه بیش از ۱۶۰ هزار مسافر در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌و پرروش استان اصفهان گفت: در فرایند اسکان تابستانه در سراسر استان میزبان بیش از ۱۶۰ هزار مسافر در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان بوده‌ایم.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز فعالیت اسکان تابستان در شهر و استان اصفهان از یکم تیر سال جاری، اظهار کرد: در طرح تابستانه سال جاری در مدارس و مراکز رفاهی شهر اصفهان میزبان بیش از ۷۰ هزار مسافر بودیم.

وی با بیان اینکه شش ناحیه شهر اصفهان و ۳۶ منطقه استان در طرح تابستانه میزبان مسافران از سراسر کشور بودند، افزود: بیش از ۵۵ مدرسه و ۵۰۰ فضای اسکان در شهر اصفهان و صدها فضا در سطح استان برای میزبانی مسافران در نظر گرفته شد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپرروش استان اصفهان پیرامون اینکه مطابق با دستورالعمل، امروز به عنوان زمان پایان طرح اسکان تابستان اعلام شده بود، گفت: مطابق تقارن این روز با پایان هفته، خدمات‌رسانی به میهمانان تا روز جمعه شانزدهم شهریور ادامه خواهد یافت تا مسافران بتوانند با آسایش و بدون دغدغه و همراه با خاطرات خوش، استان اصفهان را ترک کنند.

وی افزود: فرایند اسکان تابستانه در سراسر استان میزبان بیش از ۱۶۰ هزار مسافر در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان بوده‌ایم.

منتخب با تأکید بر لزوم آماده‌سازی مدارس برای استقبال از دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی، خاطرنشان کرد: لازم است با پایان طرح اسکان، مباحث بهداشت فضاهای آموزشی مورد توجه ویژه باشد و در زمان باقی‌مانده، فعالیت‌های مرتبط با پروژه مهر در دستور کار قرار گیرد تا مدارس آماده میزبانی از دانش‌آموزان در شروع ماه مهر باشند.

کد خبر 787198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.