دیدار با ۳۷۰ خانواده شهید ارتش در قزوین در قالب طرح سپاس

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: در مرحله دوم اجرای رزمایش طرح سپاس با ۳۷۰ خانواده شهید ارتش استان قزوین دیدار صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نشست هماهنگی جهت اجرای طرح سپاس با هدف دیدار با خانواده‌های شهدای ارتش با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین و سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عصر امروز _پنج‌شنبه پانزدهم شهریور_ برگزار شد.

امیر محمدشفیعی، فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این نشست با تأکید بر لزوم اجرای طرح سپاس اظهار کرد: دیدار با جامعه ایثارگران فرصتی برای مسئولان بنیاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی در جهت خدمت کردن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است تا بتوانند ذره‌ای از جانفشانی‌های آن‌ها را جبران کنند.

وی افزود: در مرحله دوم اجرای رزمایش طرح سپاس با ۳۷۰ خانواده شهید ارتش استان قزوین دیدار صورت خواهد گرفت که این طرح با مشارکت لشکر ۱۶ زرهی و بنیاد از شنبه هفدهم شهریورماه آغاز می‌شود و تا بزرگداشت هفته دفاع مقدس تداوم خواهد داشت.

ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان ادامه داد: استان قزوین ۹۸۱ شهید ارتش دارد و مرحله نخست رزمایش طرح سپاس همزمان با سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی اجرا شده بود.

همچنین سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین در این جلسه با اشاره به طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران کمترین کاری است که در برابر عظمت و بزرگی این قشر معظم می‌توان انجام داد.

وی افزود: این طرح ملی و یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به شمار می‌آید، تجلیل و تکریم، برقراری ارتباط عاطفی، احصا و پیگیری جهت رفع مشکلات و تسهیل خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران از جمله اهداف اجرای طرح یاد شده است.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین ادامه داد: در این دیدارها ضمن تکریم، مشکلات و خواسته‌های خانواده شهدای ارتش احصا و خدمت‌رسانی بهینه در کمترین زمان به این عزیزان انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، در ادامه این جلسه، فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین با اهدای هدایایی از زحمات مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در برگزاری یادواره شهدای ارتش استان قزوین قدردانی کرد.

کد خبر 787197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.