عرفان طهماسبی به اصفهان می‌آید + سایت خرید بلیط کنسرت و تاریخ

هم‌زمان با آغاز ماه ربیع‌الاول و پایان ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر، هنرمندان موسیقی کنسرت‌های متعددی را در تهران و شهرهای کشور تدارک دیده‌اند و طبق اخبار اعلام شده قرار بر این اساس عرفان طهماسبی از خوانندگان جوان کشور نیز از هجدهم تا بیستم شهریور در تالار رودکی اصفهان به اجرا بپردازد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هم‌زمان با آغاز ماه ربیع‌الاول و پایان ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر، هنرمندان موسیقی کنسرت‌های متعددی را در تهران و شهرهای کشور تدارک دیده‌اند، البته که در ماه صفر نیز برخی از هنرمندان کنسرت‌های آئینی را برگزار کردند؛ مصطفی راغب کنسرت آئینی «چهارپایه عشق» را با الهام از سنت اصیل چهارپایه‌خوانی با اجرای مرثیه‌ها و نوحه‌های قدیمی و خاطره‌انگیز به صورت رایگان در تالار وحدت برگزار کرد.

با این وجود ماه‌های محرم و صفر، فرصت مغتنمی برای هنرمندان و گروه‌های موسیقی بود تا ضمن احیا و ترمیم گروه‌های خود، برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی در داخل و خارج از کشور، تولید آلبوم و تک‌آهنگ برنامه‌ریزی داشته باشند و آثاری را در این مدت تولید و در زمان مناسبی منتشر کنند.

طی این دو ماه آلبوم‌های موسیقی و تک‌آهنگ‌هایی نیز منتشر شدند که پیش از این مجوزهای آنها از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شده بود و در این ماه‌ها فرصت انتشار پیدا کردند؛ کنسرت نمایش‌های «نبرد رستم و سهراب» و «سی‌صد (گات)» نیز در ماه صفر به روی صحنه رفتند. برخی از خوانندگان موسیقی پاپ نیز در ماه‌های محرم و صفر به دلیل تعطیلی کنسرت‌ها در داخل از کشور، کنسرت‌هایی را در خارج از کشور برگزار کردند و قرار است این کنسرت‌ها در ماه‌های آینده هم ادامه داشته باشند.

با پایان ماه صفر، کنسرت‌های موسیقی مجدداً رونق خواهند گرفت، البته که تا کنون خبری از افزایش قیمت بلیت کنسرت‌ها نبوده است؛ طبق اخبار اعلام شده قرار بر این اساس عرفان طهماسبی از خوانندگان جوان کشور نی از هجدهم تا بیستم شهریور در تالار رودکی و سیتی‌سنتر اصفهان به اجرا بپردازد.

بلیت‌فروشی این اجرا، جمعه هجدهم شهریور ساعت ۱۴ در سایت هنرتیکت آغاز می‌شود.

کد خبر 787191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .... IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    5 1
    ایکاش تهران بود اصفهان خیلی دوره
    • آریان خدادادی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      5 1
      دمت گرم