پوستر جام رسانه‌ای امید در کرمان رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر جام رسانه ای امید به همت بسیج رسانه همزمان با گرامیداشت شهدای عملیات کربلای پنج و با حضور معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، رویداد جام رسانه‌ای امید در راستای سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدوین شده و با بکارگیری از همه ظرفیت‌ها و تعاملات درون و برون سازمانی به صورت بومی‌سازی در استان کرمان برگزار می‌شود.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم رونمایی از پوستر جام رسانه‌ای امید، اظهار کرد: هدف از اجرای رویداد، تقویت امید و باور، تحقق تمدن نوین اسلامی در افکار عمومی و تبیین و برجسته نمودن دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس و همچنین جلوگیری از تحریف تاریخ است.

وی افزود: شناسایی استعدادهای تولید و انتشار آن‌ها، تجلیل از استعدادهای نقش آفرین در تولیدات انقلابی سطح استان، ایجاد رقابت اثربخش، ارتقای توان حرفه‌ای، افزایش انگیزه و خودباوری برای تعالی جریان رسانه‌ای انقلاب بین فعالان رسانه‌ای از رویکردهای این رویداد است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: جام رسانه‌ای امید در نظر دارد با برجسته کردن دستاوردهای انقلاب، به تولید و نشر هنرمندانه در مراکز تولیدی بپردازد و قرار است به صورت رویداد ۳۶ ساعته با حضور اصحاب رسانه و کارشناسان مرتبط با محوریت جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امید برگزار شود.

وی با اشاره به آغاز به کار جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت، با بیان اینکه «حریم رسالت» پایه گذار حرکت رسانه‌ای برای تحقق ایران قوی با نقش آفرینی بانوان است، گفت: روایت زن در تراز انقلاب در بستر جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت فرصت مناسبی برای معرفی الگوی سوم زن مسلمان و جایگاه زن از نگاه جمهوری اسلامی ایران است.

نظری به بیان محورهای سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» پرداخت و افزود: زن، روحیه خودباوری، مردمی سازی، ایران قوی _ زنِ عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق و الگوی سوم زن مسلمان از محورهای مشخص شده در این جشنواره رسانه‌ای بانوان است.

وی افزود: زن محور خانواده، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی و نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت از دیگر محورهای مشخص شده در این جشنواره ملی و بین‌المللی ویژه بانوان است.

کد خبر 787181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.