تهیه نقشه آنلاین حوادث برای ایمنی دانش‌آموزان اتریشی

نقشه آنلاین اتریش به والدین کمک می‌کند تا مسیرهای امن مدرسه را برنامه‌ریزی کنند؛ این مسیر نقاط خیابانی را مشخص می‌کند که بیشترین تعداد حوادث را به ثبت رسانده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک هفته قبل از شروع سال تحصیلی در اتریش، سازمان حمل‌ونقل اتریش (VCÖ) نقشه آنلاینی را در دسترس قرار داده است که تمام نقاط خیابانی را نشان می‌دهد که تعداد بالایی از حوادث ترافیکی را ثبت کرده‌اند . هدف چنین ابزار دیجیتالی این است که به والدین اجازه دهد مسیرهای پیاده‌روی ایمن‌تری به مدرسه برای فرزندانشان برنامه‌ریزی کنند.

تهیه نقشه آنلاین حوادث برای ایمنی دانش‌آموزان اتریشی

VCÖ یک انجمن غیر دولتی است که از منافع عمومی در زمینه مسائل حمل‌ونقل دفاع می‌کند. انتشار نقشه آنلاین این ایده را توجیه می‌کند که فقط می‌تواند به کاهش تعداد حوادث مربوط به عابران پیاده (و به ویژه کودکان) کمک کند، اما همچنین می‌تواند به افزایش سواد و آگاهی کلی دانش‌آموزان هنگام حضور در مسیر خیابان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کمک کند.

نقشه آنلاین به والدین و بچه‌ها فرصتی برای تمرین و حفظ مسیر می‌دهد و اطلاعات مکانی حیاتی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد که باید قبل از شروع سال تحصیلی هوشیاری بالاتری نسبت به آن‌ها داشته باشند.

تهیه نقشه آنلاین حوادث برای ایمنی دانش‌آموزان اتریشی

والدین با استفاده از نقشه می‌توانند متوجه شوند که کدام مناطق به عنوان مشکل‌زا علامت‌گذاری شده است و همچنین شرح مختصری از نوع حوادث ثبت‌شده و اقدامات توصیه شده برای توجه بهتر هنگام عبور از جاده را بخوانند.

مناطق خطرناک شامل گذرگاه‌های جاده‌ای ناایمن، مکان‌هایی که پیاده‌رو وجود ندارد، سرعت غیرمجاز یا جایی که دیدی که برای راننده وجود ندارد، همگی در نقشه آنلاین وارد شده‌اند.

گردآوری نقشه آنلاین شامل جمع‌آوری داده‌های حوادث ترافیکی است و هدف ثانویه این است که مقامات شهرداری به دنبال بهبود مناطق مشکل دار جاده باشند.

کد خبر 787103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.