قزقیزستان را کوچک نمی‌بینیم/ پتانسیل تیم ملی بالا است

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همه بازی‌ها سخت‌اند و ما قرقیزستان را دست کم نمی‌گیریم. پتانسیل داریم و می‌توانیم چند دوره به جام جهانی برویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی طارمی امروز -چهارشنبه چهاردهم شهریور- در نشست خبری پیش از بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: هیچ بازی‌ای آسان نیست. صحبت‌ها در مورد این‌که باید با یک دست و یک پا صعود کنیم، اشتباه. رویه صعود به جام جهانی آسان نشده است. گروه با وجود قطری که دو مرتبه قهرمان آسیا شده، اماراتی که هزینه زیاد و با برنامه، ازبکستان رو به پیشرفت و قرقیزستان و کره شمالی سخت است. شاید از دور به نظر برسد صعود به جام جهانی آسان است اما برای تیم ملی و بازیکنان اصلاً این چنین نیست. در گذشته هر چند دوره یک مرتبه صعود می‌کردیم اما در این چند دوره جام جهانی توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. پتانسیل داریم و می‌توانیم چند دوره به جام جهانی برویم. اکنون نیز اولویت صعود است.

وی افزود: کار پیش رو را کوچک ندانیم، کار سخت است. قرقیزستان را آنالیز کرده‌ایم. این تیم در دفاع خوب و منتظر ضدحملات است. قرقیزستان را دست کم نمی‌گیریم و می‌دانیم بازی سختی داریم. برای ارائه بهترین عملکرد به زمین می‌رویم تا با نتیجه خوب دل مردم را شاد کنیم. قول می‌دهم من و همه بازیکنان کم‌کاری نمی‌کنیم و دنبال چیزهای دیگری نیستیم.

طارمی بیان کرد: اینجا هستم تا با افتخار به تیم ملی کمک کنم. مسؤلین من این است که عملکردی که باید را به خوبی انجام دهم. با انگیزه کامل به زمین می‌روم زیرا در غیر این صورت امیر قلعه‌نویی در جلسه فنی فقط ما بازیکنان بزرگ را نابود می‌کند. به همین خاطر ما باید بیشتر تلاش کنیم که مسئولیتی که عهده دار هستم را انجام دهیم. عملکرد خوب من می‌تواند برای دیگر بازیکنان انگیزه ایجاد کنند تا تلاش کنند. با رفتار و کردارم می‌توانم تأثیر گذار باشم. من در جایگاهی قرار که ندارم که کسی را نصیحت کنم زیرا همه بازیکنان تیم ملی بزرگ‌اند و بهترین را انجام می‌دهند. بازیکنان شخصیت بالایی دارند و می‌دانند چطور باید زندگی حرفه‌ای داشته باشند.

بازیکن تیم ملی ادامه داد: مردم ایران یعنی همه افرادی که در تک تک روستاها و شهرهای کشور حضور دارند و حتی افرادی که در خارج از مرزها هستند. استقبال مردم اصفهان بسیار پرشور و خوب بود و حتی در زمان تمرین کنار ما حضور داشتند. ما در قالب تیم ملی در اصفهان حضور داریم و تمام رنگ‌ها و تیم‌ها به کنار رفته‌اند. امیدوارم مردم عزیز اصفهان فردا کنار ما باشند و ما را حمایت کنند تا با انگیزه بیشتر تا بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

کد خبر 787003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.