۲ فوتی و ۲ مصدوم در حوادث جاده‌ای قزوین

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از فوت دو نفر و مصدومیت دو نفر دیگر طی دو تصادف مرگبار امروز در جاده‌های این استان خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، از فوت دو نفر و مصدومیت دو نفر دیگر طی دو تصادف مرگبار امروز در جاده‌های این استان خبر داد و اظهار کرد: در نخستین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان پیکاپ در بخش الموت غربی یک‌نفر مصدوم و یک‌نفر فوتی داشت.

وی افزود: طی گزارشی مبنی بر واژگونی نیسان پیکاپ در کیلومتر ۱۷ محور رازمیان_آکوجان به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه رازمیان دفتر نمایندگی الموت غربی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: این حادثه یک مصدوم و یک فوتی داشت که پس از ارزیابی صحنه و انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدوم توسط نجاتگران به اورژانس هوایی تحویل داده شد.

صبوری غیاثوند همچنین از برخورد تریلی و پیکان وانت در محور قزوین به تاکستان خبر داد و گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی و یک دستگاه پیکان وانت در محور قزوین به تاکستان یک نفر کشته و یک نفر دیگر هم مصدوم شد.

وی افزود: بر مبنای گزارشی که به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد، یک دستگاه خودروی پیکان وانت با یک دستگاه تریلی در کیلومتر ۲۵ محور تاکستان به ابهر، جاده فرعی ضیاءآباد به خرمدشت تصادف کردند.

سرپرست هلال‌احمر استان قزوین با بیان اینکه بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: این حادثه یک‌نفر مصدوم و یک‌نفر فوتی داشت.

صبوری غیاثوند خاطرنشان کرد: پس از رهاسازی مصدوم و فوتی و انجام ارزیابی و اقدامات پیش‌بیمارستانی، مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد و فوتی که آقایی ۵۸ ساله بود هم تحویل عوامل ذی‌صلاح شد.

کد خبر 786995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.