دستگاه‌های اجرایی استان فارس تعامل بیشتری با دهیاران داشته باشند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با تاکید بر اینکه دستگاهای اجرایی با دهیاران و شوراهای اسلامی تعامل بیشتر داشته باشند، گفت: هدفگذاری دولت برای تمرکززدایی و گسترش زیرساخت های عمرانی در شهرستان ها و مناطق دورافتاده استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری استان، حامد رستمی در سفر به شهرستان کوهچنار، اظهار کرد: شهرستان کوهبنان دارای ظرفیت انسانی و اقتصادی و اجتماعی بسیار بالایی است که باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده شود.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های متعدد عمرانی در حوزه روستایی فارس در هفته دولت نشان‌دهنده عزم جدی و راسخ مسئولین در جهت رسیدن روستاها به توسعه پایدار است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس همچنین در جلسه با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشداران، دهیاران و اعضایی شوراهای اسلامی شهر و روستا از هدف گذاری دولت برای تمرکززدایی و گسترش زیرساخت‌های عمرانی در شهرستان‌ها و مناطق دورافتاده استان خبر داد.

رستمی با اشاره به خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناطق محروم خواستار حرکت و تفکر جهادی مسئولین جهت رسیدن به شرایط مطلوب در حوزه روستایی شد.

وی همچنین نقش دهیاران و شوراهای اسلامی در توسعه روستاها را پر اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات پیش روی دهیاران در زمینه‌های ضمانت شغلی، حقوق، بیمه، تسهیلات درآمدزایی و مواردی از این دست به زودی رفع خواهد شد.

کد خبر 786985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    2 0
    چه تعاملی؟ الان ۳ساله که جاده کیان آباد به میانرودرا که فقط ۲کیلومتراست را میخوان آسفالت کنند، حتی معاون بنیاد مسکن و معاون بخشداری نیز آمدند ۳سال پیش جلوی دوربین صدا و سیما قول دادند آسفالت کنند ولی هنوز خبری نیست.
  • رضا شیرازی IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    0 0
    سلام من 5ساله تو روستا خانه ساختم نه وامی نه کسی کمکم کرد الان برق و گاز و آب بهم نمی‌دن چون پارتی ندارم میگن تو طرح نیست بخشداری کازرون هم جوابگو نیست هیچ کس جواب نموده نمی‌دونم باید به کجا مراجعه کنم لطفاً راهنمایی کنید باتشکر
  • Mahmood CA ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    0 0
    آقا چه تعاملی دو سال تمام دنبال این هستم که یک کوچه صد متری فقط فقط زیر سازی کنند هنوز که هنوزه به نتیجه نرسیدم حتی اهالی کوچه هم همکاری میکنند اما دریغ از همکاری دهیار
  • علی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    0 0
    تنها مسیولی که حرفش از روی صداقت بوده همین اقاست..
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    0 0
    سلام چرا شورا ودهیار روستای گردخون برای ما اهالی کاری نمکنند زمینهای ما را به داخل طحرح هادی بیاورند ما باید چکار بکنم اب برق گاز اسفالت تا پای زمین امده ولی اجازه ساخت نمیدهند کی باید به ما رسیدگی بکند
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    سلام چه تعاملی واقعا بیشتر دهیارها نباید اسمشو گذاشت دهیار .کوچه ای که عرض نداره یه ماشین بزور توش رد میشه میان هزینه الکی میکنند
  • س .م IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 0
    چ تعاملی امروز ک شما نتوانید ی دهیار خوب بعنوان بخشدار معرفی کنید تعامل بدرد چ میخوره