اولویت وزارت راه و شهرسازی گفتگو و تعامل با صنف بخش خصوصی و شرکت‌های حمل و نقل  است

وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از اولویت دولت چهاردهم به صورت کلی ارتقای کیفیت ناوگان حمل و نقل، جاده‌ها و زیرساخت‌ها است، اما مهم‌ترین اولویت وزارت راه و شهرسازی تعامل و گفت‌وگوهای مشترک با صنف بخش خصوصی و شرکت‌های حمل و نقل است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، فرزانه صادق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) بهانه حضور در مشهد، بازدید و پایش ناوگان و پایانه‌ها بود که فرودگاه، پایانه حمل و نقل جاده‌ای و راه‌آهن است.

وی افزود: در چند روز آینده اوج خروج زائران از مشهد مقدس است، بنابراین در بازدیدی که در فرودگاه هاشمی‌نژاد انجام شد، همکارانم تلاش بسیاری را انجام داده بودند تا پروازها به‌صورت مرتب باشد و با توجه به بررسی‌هایی که صورت پذیرفت کمبود بلیط در ناوگان هوایی وجود نداشت.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در پایانه حمل و نقل جاده‌ای که اکنون حضور دارم، تمام تلاش همکاران و رانندگان این است تا مشکلی برای زوار وجود نداشته باشد و با هدایتی که انجام شده است، کمبود اتوبوس نداریم.

وی افزود: حتی روی قیمت نرخ اتوبوس‌ها صحبتی که با هموطنان انجام دادم، نرخ اتوبوس مقداری افزایش پیدا کرده بود، اما معطلی اتوبوس گزارشی داده نشده بود.

صادق مالواجرد گفت: یکی از اولویت دولت چهاردهم بصورت کلی ارتقای کیفیت ناوگان حمل و نقل، جاده‌ها و زیرساخت‌ها است، اما مهمترین اولویت وزارت راه و شهرسازی تعامل و گفتگوهای مشترک با صنف بخش خصوصی و شرکت‌های حمل و نقل است، این شرکت‌ها و بخش خصوصی فقط به جاده منتهی نمی‌شود و حتماً در ناوگان ریلی و هوایی هم گفتگوهایی انجام می‌گیرد، بنابراین باید تعامل بیشتری با بخش خصوصی داشته باشیم.

کد خبر 786959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.