استقرار هوای گرم و مرطوب در گیلان تا پایان هفته

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: در روزهای (چهارشنبه و پنج‌شنبه)، هوای گرم و مرطوب در نقاط مختلف استان استقرار خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، یوسف شجاعی امشب _سه‌شنبه سیزدهم شهریور_ اظهار کرد: امروز آسمان گیلان صاف تا نیمه‌ابری و گرم و مرطوب بود و لوشان با ۳۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و صبح امروز دیلمان در ارتفاعات سیاهکل با ۱۳ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط گیلان بودند، همچنین دمای هوای رشت در گرم‌ترین ساعات به ۳۳ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده ماندگاری جوی پایدار تا اوایل هفته آینده در گیلان است و طی چهار روز آینده آسمان استان غالباً صاف تا نیمه ابری و طی ساعات بعدازظهر یا عصر در برخی نقاط گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و این افزایش ابر می‌تواند منجر به رگبارهای پراکنده و باران شود، که قابل توجه نخواهد بود.

کارشناس هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: طی ۲ روز آینده (روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه)، هوای گرم و مرطوب در نقاط مختلف استان استقرار خواهد داشت، اما در روزهای جمعه و شنبه گاهی وزش باد، افزایش ابر و کاهش نسبی دما به طور متوسط ۲ تا پنج درجه سانتی‌گراد در گیلان پیش‌بینی می‌شود.

شجاعی گفت: فردا (چهارشنبه)، دریای خزر آرام و برای فعالیت‌های مرتبط مناسب و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه دریا مواج است و برای فعالیت‌های مرتبط ازجمله شنا و گردشگری نامناسب خواهد شد.

کد خبر 786876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.