انهدام باند سرقت ۱۵ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند سه نفره سرقت منازل در شهر اصفهان که ۱۵ میلیارد ریال اموال شهروندان را به سرقت برده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با بررسی محل وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، سه سارق غیربومی را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی آن‌ها را حین تردد در یکی از محورهای شهر اصفهان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه، آلات و ادوات سرقت و پلاک‌های جعلی در بازرسی از خودروی متهمان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات کاراگاهان به سه فقره سرقت از منازل شهر اصفهان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این سارقان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: با تکمیل شدن تحقیقات متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 786865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.