«پردیس خانواده‌محور سودان»  رونق‌بخش منطقه ۱۴ اصفهان

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به مساحت ۴.۵ هکتار تحت عنوان «پردیس خانواده‌محور سودان» شامل فضای سبز تفرجگاهی بزرگ در حال اجرا است و تأثیر مثبتی بر رونق این منطقه خواهد داشت.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان کمترین میزان فضای سبز تفرجگاهی را در سطح این کلان‌شهر دارد، اظهار کرد: از نظر کلی در فضای سبز جایگاه پایینی نداریم، اما کمبود فضای سبز تفرجگاهی در این منطقه کاملاً مشهود است.

وی افزود: فضای سبز تفرجگاهی از نظر مدیریت شهری به فضاهایی اطلاق می‌شود که مردم برای تفریح، شب‌نشینی و استفاده عمومی به آنجا می‌روند؛ به عبارتی، همان پارک‌هایی که مردم به‌صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا، پروژه‌ای به مساحت ۴.۵ هکتار تحت عنوان «پردیس خانواده‌محور سودان» تعریف شده است؛ این پروژه شامل مجموعه‌ای بزرگ از فضای سبز تفرجگاهی است که در منطقه ۱۴ اجرا می‌شود و تأثیر مثبتی بر رونق این منطقه خواهد داشت.

کریمی ادامه داد: در این پردیس خونواده‌محور، امکاناتی همچون فرهنگ‌سرا، سالن آمفی‌تئاتر، وسایل بازی و فضاهای مناسب برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده که بیشتر مساحت آن به فضای سبز تفرجگاهی اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: این پردیس در مجاورت محله عمان سامانی واقع شده است که پرتراکم‌ترین محله منطقه ۱۴، و حتی در بعضی آمارها پرتراکم‌ترین محله استان یا کشور با سرانه ۲۰۸ نفر بر هکتار شناخته می‌شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌طورحتم احداث این پردیس بزرگ در نزدیکی چنین محله پرتراکمی، موجب بهبود فضای سبز تفرجگاهی منطقه و افزایش کیفیت زندگی در آن خواهد شد.

کد خبر 786855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.