منطقه ۷ اصفهان به استقبال ماه مهر می‌رود

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از اقدامات ستاد مهر در محدوده این منطقه خبر داد و گفت: با این اقدامات منطقه ۷ به‌طور رسمی به استقبال ماه مهر می‌رود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هماهنگی‌ها و جلساتی درباره بررسی اقدامات ستاد مهر شهرداری اصفهان در محدوده منطقه ۷ این کلان‌شهر صورت گرفته است، همچنین با این اقدامات این منطقه به‌طور رسمی به استقبال ماه مهر می‌رود.

وی با اشاره به تصمیم‌ها و مصوبه‌های مقرر شده منطقه ۷ این کلان‌شهر افزود: قرار است طبق روال سال‌های گذشته هرس درختان مقابل چراغ‌های راهنمایی، تابلوها و محدوده گذرگاه‌های عابر پیاده، همچنین شست‌وشوی تابلوها و علائم انتظامی و خط‌کشی‌های عابر پیاده مجاور مدارس توسط اداره خدمات شهری منطقه انجام شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت در خیابان‌ها و تعمیرات و پیاده‌روها و مناسب سازی گذرگاه‌های عابر مجاور مدارس توسط اداره عمران انجام می‌شود،

سلطان‌آقایی گفت: تجهیز مدارس به ایستگاههای پارک دوچرخه، انجام خط‌کشی‌های عابر پیاده و طولی، نصب تابلوهای عبور دانش‌آموزان مقابل مدارس و ایمن‌سازی معابر از اقدامات دیگر این منطقه در راستای استقبال از ماه مهر است که توسط اداره حمل‌ونقل و ترافیک انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی اقدامات مورد نیاز از طریق اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴، فرماندهی ایستگاه شماره ۷ پلیس راهور و اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه و تهیه چک لیست مشترک انجام می‌شود، ادامه داد: برنامه‌های معاونت حمل‌ونقل ترافیک جهت مدیریت و رفع گلوگاه‌های موقت ناشی از ترافیک ساعت تعطیلی مدارس در سال جاری انجام می. شود.

سلطان‌آقایی گفت: تمهیداتی برای سرویس فوق العاده و جابه‌جایی دانش آموزان نیز باید توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و شرکت واحد اتوبوسرانی انجام شود.

وی افزود: در راستای ارتقای ایمنی تردد دانش‌آموزان و کاهش معضلات ترافیک نیاز به همکاری مدیران مدارس برای هدایت و جاگیری سرویس‌های دانش‌آموزان قبل از تعطیلی دانش در داخل مدارس داریم که در این راستا مقرر شده است با هماهنگی اداره تاکسیرانی و اداره آموزش و پرورش بررسی و اقدام شود.

وی ادامه داد: با محوریت اداره ترافیک و اداره خدمات شهری منطقه کار ویژه‌ای در تعدادی مدرسه بین پنج تا ۱۰ مدرسه، رنگ‌آمیزی درِ ورودی، زیباسازی و گل‌کاری انجام خواهد شد.

کد خبر 786842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.