هنرمند انقلابی باید دغدغه‌مند باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: اگر هنرمندی دغدغه‌ دین، دفاع از مظلوم و کشور را نداشته باشد باید به هنرش شک کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نمایشگاه تجسمی قرارگاه شهید آوینی امروز _ سه شنبه سیزدهم شهریور _ در تالار ارشاد میدان غدیر کرمانشاه افتتاح و ۹۲ اثر هنری در حوزه نقاشی با موضوعات انقلابی در راستای حمایت از مظلوم، پیروزی جبهه مقاومت در عملیات وعده صادق، شهدای خدمت و تکریم بنیان خانواده در حوزه فرهنگ و هنر در نمایشگاه تجسمی قرارگاه شهید آوینی به نمایش گذاشته شد.

پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد هنری مرهون زحمات اساتید و هنرمندان فرهیخته کرمانشاهی است که فعالیت در این حوزه از دغدغه‌های آن‌ها است.

وی افزود: اینجا نقطه مقابل هنروری و هنر است، اینکه صرفاً یک واژه و جمله نامفهوم و گنگی که هنر کار کرده باشید تا فقط یک اثر هنری خلق کنید با دیدگاه و اندیشه هنرمند انقلابی و کشور اسلامی در متضاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر هنرمندی دغدغه دین، دفاع از مظلوم و کشور را نداشته باشد؛ باید به هنرش شک کرد، تصریح کرد: هنرمندان کرمانشاهی همه از فرهیختگانی هستند که با همکاری یکدیگر این آثار با ارزش را خلق کردند و این اتفاق را رقم زدند.

کد خبر 786838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.